Fülszöveg
Önbizalom, önmenedzselés, konfliktustűrő képesség. Hány meg hány felnőtt ember küszködik ezek hiányától, s iratkozik érett fejjel - sok-sok pénzért - olyan tanfolyamokra, amelyektől azt reméli, ha későn is, de segíthet azoknak, a fiatalkorban meg nem szerzett képességeknek a pótlásában, amelyek napjaink mindenféle feszültségekkel teli viszonyai között nélkülözhetetlenek.
S akik végigjárták a fenti utat, bizony, gyakran felsóhajtanak: de jó lett volna, ha mindenről hamarabb tudnak, ha mindez korábban sikerül.
Ez a kötet éppen eme képességek megszerzésében kíván segítséget nyújtani. Kiknek? Elsősorban azoknak a tinédzsereknek, akik már megtapasztalták szüleik kínjait, s maguk is - egyre okosodva -jobban érzékelik saját lehetőségeiket és azok korlátait.
A szerző számtalan - e korosztálynak szervezett - kutatás, tréning, „edzőtábor", tanítás tapasztalatával a háta mögött állította össze a kötet anyagát, amely olyan alapvető tulajdonságok erősítését célozza meg, mint a...
Tovább
Fülszöveg
Önbizalom, önmenedzselés, konfliktustűrő képesség. Hány meg hány felnőtt ember küszködik ezek hiányától, s iratkozik érett fejjel - sok-sok pénzért - olyan tanfolyamokra, amelyektől azt reméli, ha későn is, de segíthet azoknak, a fiatalkorban meg nem szerzett képességeknek a pótlásában, amelyek napjaink mindenféle feszültségekkel teli viszonyai között nélkülözhetetlenek.
S akik végigjárták a fenti utat, bizony, gyakran felsóhajtanak: de jó lett volna, ha mindenről hamarabb tudnak, ha mindez korábban sikerül.
Ez a kötet éppen eme képességek megszerzésében kíván segítséget nyújtani. Kiknek? Elsősorban azoknak a tinédzsereknek, akik már megtapasztalták szüleik kínjait, s maguk is - egyre okosodva -jobban érzékelik saját lehetőségeiket és azok korlátait.
A szerző számtalan - e korosztálynak szervezett - kutatás, tréning, „edzőtábor", tanítás tapasztalatával a háta mögött állította össze a kötet anyagát, amely olyan alapvető tulajdonságok erősítését célozza meg, mint a magabiztosság, a becsvágy, az optimizmus, az önzetlenség, a megjelenés, a kapcsolatkészség, a beszédkészség stb. A feldolgozás módja elsősorban tesztek, játékok, amelyek nemcsak a „megfejtést" tartalmazzák, hanem az egyes eredményekhez kapcsolódó, a Hogyan tovább?-szerű ajánlásokat is.
Vissza