kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Delta Vision Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 280 oldal |
Sorozatcím: | Dungeons & Dragons - Forgotten Realms |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 28 cm x 21 cm |
ISBN: | 963-86180-2-7 |
Megjegyzés: | Színes illusztrációkat tartalmaz. |
Bevezető | 6 |
A Könyv Felépítése | 6 |
Általános irányelvek | 6 |
Kerekítések | 6 |
Szorzók | 6 |
Utolsó megjegyzés | 6 |
Kalandmesterkedés | 7 |
A Kalandok biztosítása | 7 |
A Kalandírás | 7 |
Vásárolt kalandok felhasználása | 7 |
A játék megismerése | 7 |
A világ megalkotása | 8 |
Berúgni az ajtót | 8 |
Elmélyült mesélés | 8 |
A középút | 8 |
Egyéb megfontolások | 9 |
Az örök hajtóerő | 10 |
Mihez kezdjük a túl nagyhatalmú JK-kal | 11 |
A szabályok működésének megváltoztatása | 11 |
Újdonságok a játékban | 12 |
Elkövetett hibák | 12 |
Ismerd meg a játékosaidat | 12 |
Együtt a játékosokkal | 13 |
Játék alapú gondolkodás | 14 |
Ismerd meg a JK-kat | 14 |
Néhány segédeszköz a játék vezetéséhez | 14 |
Ismerd meg a kalandot, és a könyveket | 15 |
Ismerd a szabályokat | 16 |
Előkészületek | 16 |
Diktáld az iramot | 17 |
Az izgalmak biztosítása | 17 |
Az eredmények meghatározása | 18 |
Jól jöhet: jegyzetelési trükkök KM-eknek | 18 |
Ellenőrzési lista a játék alkalmakhoz | 19 |
Karakterek | 20 |
Karakterek meghatározása | 21 |
Fajok | 22 |
Alfajok | 22 |
Fajok megváltoztatása | 24 |
Új fajok | 25 |
Kasztok | 27 |
A karakter-kasztok módosítása | 27 |
Új kasztok | 29 |
Kiemelt kasztok | 29 |
A színfalak mögött: Miért bajlódjunk a karakter-kasztokkal? | 30 |
Pokoli szolgáló | 35 |
NJK kasztok | 41 |
Változat: Első szintű többkasztú karakterek | 45 |
Szintlépés | 46 |
Első szintűnél fejlettebb karakterek megalkotása | 48 |
A karakterek és a körülöttük lévő világ | 49 |
Vezetői képességek | 50 |
Állat-társ | 51 |
NJK-k statisztikái | 52 |
A táblázatok alapján alkotott NJK-k | 53 |
Véletlenszerű NJK | 53 |
Az NJK felépítése az alapoktól | 53 |
Az NJK leírása | 53 |
Szabad választás | 54 |
Megjegyzések az NJK-k tervezéséhez | 54 |
Játékvezetés | 67 |
Találkozási távolság | 67 |
Rejtőzködés és észlelés | 68 |
Elszalasztott találkozások | 68 |
Harc | 68 |
A találkozás kezdete | 69 |
Újabb harcosok érkeznek | 70 |
Tartsd mozgásban a dolgokat | 70 |
Harci cselekedetek | 71 |
Támadó dobások | 72 |
A színfalak mögött: kritikus találatok | 73 |
Sebzés | 75 |
Figurák és rácsok használata | 77 |
Mozgás | 78 |
Különleges képességek | 80 |
Alakváltás | 81 |
Alternatív látás | 81 |
Bénítás és megfékezés | 81 |
Betegség | 81 |
Bűbáj és sugalmazás | 82 |
Ellenvarázs | 83 |
Elugrás és javított elugrás | 83 |
Elűzés ellenállás | 83 |
Energia szívás | 83 |
Energia-ellenállás | 84 |
Éteriség | 84 |
Gyors gyógyulás | 84 |
Halál-támadások | 84 |
Hideg | 85 |
Láthatatlanság | 85 |
Légalak | 86 |
Lehelet fegyver | 86 |
Mágiaellenállás (ME) | 86 |
Méreg | 88 |
Pszionika | 89 |
Regenerálódás | 90 |
Rettegés | 90 |
Rezgések észlelése | 90 |
Sebzéstűrés | 90 |
Sötétlátás | 91 |
Sugarak | 91 |
Szaglás | 91 |
Szürkületi látás | 92 |
Tekintet támadások | 92 |
Testetlenség, anyagtalanság | 92 |
Tulajdonság-érték vesztés | 93 |
Tűz | 93 |
A környezet | 96 |
Földcsuszamlások és lavinák | 96 |
Vízi veszélyek | 96 |
Az éhség és a szomjúság veszélyei | 96 |
A magas hőmérséklet veszélyei | 96 |
A fulladás szabálya | 96 |
A hideg veszélyei | 97 |
Időjárási viszontagságok | 97 |
Lángra lobbanás | 97 |
Egyéb veszélyek | 99 |
Időjárás | 101 |
A dobás vagy az NF módosítása | 101 |
A KM legjobb barátja | 101 |
Feladatok meghatározása | 102 |
Az általános és a sajátos | 102 |
A siker mértéke | 104 |
Átlaggal beérni | 104 |
Tulajdonság próbák | 104 |
Mentődobások | 105 |
Mentődobások hozzárendelése | 105 |
Nehézségi Fok | 106 |
A mágia szabályozása | 106 |
A varázslatok hatásainak leírása | 106 |
A Jövendölések kezelése | 106 |
Új varázslatok | 107 |
A sérülést okozó varázslatok sebzés kapacitása | 107 |
Szabályváltozat: Varázslat dobás | 107 |
Szabályváltozat: Nagy hatalmú összetevők | 108 |
Szabályváltozat: Egyéni szörnyek idézése | 108 |
Kalandok | 109 |
Statikus vagy dinamikus | 110 |
Motiváció | 111 |
Testre szabott vagy status quo | 111 |
Szerkezet | 112 |
Jó szerkezet | 112 |
Rossz szerkezet | 112 |
Az információáramlás | 112 |
Találkozások | 113 |
Testre szabott vagy status quo | 113 |
Mi jelent kihívást? | 113 |
Kihívás érték és a találkozások szintje | 114 |
Találkozások nehézsége | 114 |
Szívósabb szörnyek | 115 |
Helyszín | 116 |
Jutalmak és magatartás | 116 |
Vége (?) | 116 |
Epizódszerű vagy folyamatos | 117 |
Cselekményszövés | 117 |
Tapasztalat kiosztása | 118 |
Feljegyzés elkészítése | 118 |
JK adatok frissítése | 118 |
A labirintus | 118 |
A labirintus, mint egy kaland helyszíne | 118 |
A labirintusok típusai | 118 |
Labirintusok tulajdonságai | 119 |
Falak, ajtók és az érzékelés varázslatok | 124 |
Akadályok, veszélyek és csapdák | 126 |
Labirintusok ökológiája | 130 |
A színfalak mögött: Csapdák | 130 |
Barangoló szörnyek | 132 |
Labirintus szintje | 133 |
A térkép és a jelmagyarázat | 133 |
Találkozások a véletlenszerű labirintusokban | 134 |
Találkozások erősítése | 136 |
Egy labirintus minta | 140 |
A kolostor pincéje és a titkos kripták | 142 |
Példajáték | 145 |
Statisztikák jegyzéke | 145 |
Vadonbeli találkozás táblázatok elkészítése | 148 |
Példa: A Sötét hegyek | 152 |
Települések | 153 |
Közösségi vagyon és a népesség | 153 |
A közösség hatalmi központja | 153 |
Száz kalandötlet | 154 |
Hatóságok | 155 |
NJK-k a közösségben | 155 |
Fajok szerinti népességeloszlás | 156 |
Kampány | 157 |
A kalandozó csapat | 158 |
A kampány kezdete | 158 |
A kampány fenntartása | 158 |
Háttér | 158 |
Szabályváltozat: fenntartási költség | 158 |
Építs a múltra | 159 |
Egyéb témák a kampányokkal kapcsolatban | 160 |
Az NJK-k | 162 |
A világ összes lakója | 162 |
Ellenségek | 162 |
A színfalak mögött: Nagyszerű módszerek a szabályok megszegésére | 162 |
Barátok | 163 |
NJK varázshasználat | 165 |
NJK-k hozzáállása | 165 |
NJK-k személyiségjegyei | 165 |
Hajók | 166 |
Szállítmányozás | 167 |
Épületek | 167 |
Ostromgépek | 168 |
A világ megalkotása | 169 |
Földrajz | 170 |
Éghajlat és domborzat | 170 |
Ökológia | 170 |
Demográfia | 170 |
A színfalak mögött, avagy mennyire valós a fantáziavilágod? | 170 |
Gazdaság | 171 |
Pénzrendszer | 171 |
Adók és dézsma | 171 |
Pénzváltók | 171 |
Kereslet és kínálat | 171 |
Politika | 172 |
Politikai rendszerek | 172 |
Kulturális irányzatok | 173 |
Magasabb szintű karakterek | 173 |
Jogi ügyek | 173 |
Társadalmi osztályok | 173 |
Hódítás a D&D-ben | 174 |
Egyéb veszélyek | 175 |
Vallás | 175 |
A Panteon és a kalandok | 175 |
Új istenek teremtése | 176 |
Varázslat | 176 |
Varázseszközök | 177 |
Babonaság | 177 |
A mágia korlátozása | 177 |
Társadalom/kultúra | 177 |
Ázsiai kultúra | 177 |
Ázsiai fegyverek | 177 |
TECHNOLÓGIA | 178 |
Eltérő mágia | 180 |
Jutalom | 181 |
Tapasztalat | 181 |
Szokványos jutalmak | 181 |
Találkozások szintjének módosítása | 183 |
Szabályváltozat: Gyorsabb vagy lasabb tapasztalás | 184 |
Szabályváltozat: Szabad tapasztalat | 184 |
Szabályváltozat: Történeti jutalmak | 184 |
A színfalak mögött: Tapasztalati pontok | 185 |
Tapasztalati levonások | 186 |
Kincs | 187 |
Szörnyek kincse | 187 |
Egyéb kincsek | 188 |
Kincstípusok | 188 |
Egyéb jutalmak | 189 |
Varázstárgyak | 191 |
A varázstárgyak kezelése | 192 |
Varázstárgyak a kincsek között | 192 |
Megjelenés | 192 |
Tárgyak azonosítása | 193 |
Tárgyak használata | 193 |
Mentődobás a varázstárgyak hatásai ellen | 195 |
Varázstárgyak sérülései | 195 |
A színfalak mögött: A módosítók összeadása | 195 |
Mágikus módosítók | 196 |
Intelligencia | 196 |
Elátkozott tárgyak | 196 |
Töltetek, adagok, valamint több töltet és használata | 196 |
Új varázstárgyak | 197 |
Varázstárgy leírások | 197 |
Varázstárgyak nevei | 198 |
Véletlenszerű varázstárgyak | 198 |
Vért | 198 |
Fegyverek | 203 |
Varázsitalok | 210 |
Gyűrűk | 212 |
Vesszők | 216 |
tekercsek | 220 |
Botok | 225 |
Pálcák | 227 |
Varázslatos tárgyak | 228 |
Intelligens tárgyak | 252 |
Az intelligens tárgyak jelleme | 252 |
A tárgy által beszélt nyelvek | 253 |
Intelligens tárgyak képességei | 253 |
Különleges rendeltetésű tárgyak | 254 |
Tárgyak egója | 254 |
Tárgyak a karakterek ellen | 254 |
Átkozott tárgyak | 255 |
Gyakori átkok leírása | 255 |
Különleges átkozott tárgyak | 257 |
A színfalak mögött: Elátkozott tárgyak a játékban | 257 |
Ereklyék | 260 |
Kisebb ereklyék | 260 |
Nagy hatalmú ereklyék | 265 |
Varázstárgyak készítése | 267 |
Mestermunka minőségű tárgyak | 268 |
A színfalak mögött: Varázstárgyak értéke aranyban | 268 |
Különleges anyagok | 269 |
Vértek készítése | 269 |
Fegyverek készítése | 270 |
Főzetek készítése | 270 |
Gyűrűk készítése | 271 |
Tekercsek készítése | 271 |
Vesszők, jogarok készítése | 272 |
Botok készítése | 272 |
Pálcák készítése | 272 |
Varázslatos tárgyak készítése | 272 |
Intelligens tárgyak készítése | 273 |
Új képességek hozzáadása | 273 |
Függelék: Gyorsan kereshető táblázatok | 274 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.