A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kaisha, the Japanese Corporation

How Marketing, Money, and Manpower Strategy, Not Management Style, Make the Japanese World Pace-Setters

Szerző
Tokió
Kiadó: Charles E. Tuttle Company, Inc.
Kiadás helye: Tokió
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 319 oldal
Sorozatcím: Tut Books
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 18 cm x 11 cm
ISBN: 4-8053-0504-5
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


\
Competitive survival in today's world demands a more complete understanding of the Japanese way of business. This important new book provides just that: a hard-headed look at the real strengths and weaknesses of the kaisha — the Japanese corporation — which is the driving force behind the Japanese economic surge. Filled with practical, quantitative information, expert advice and invaluable analysis, this is the first insiders' guide to the Japanese corporation as competitor.
"If I were a U.S. manager trying to understand the anatomy of the Japanese racer breathing hard at my shoulder, I'd read this book."
— Wall Street Journal
"Just when we thought that the market for books on Japanese economic matters and corporate management was glutted, a truly outstanding one arrives."
— Tokyo Business Today
\
n ¦

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kaisha, the Japanese Corporation Kaisha, the Japanese Corporation Kaisha, the Japanese Corporation Kaisha, the Japanese Corporation

A gerinc enyhén elszíneződött, a borító és a lapélek foltosak.

Állapot:
3.480,-Ft
17 pont kapható
Kosárba
3 antikvár könyvből 1 INGYEN!