Fülszöveg
„Az első nagy üzletet hozó kontakt a csoporttársam ismerősének az ismerőse volt."
„Ha olyan beszállítót akarsz, aki a legjobb árat adja, a legjobb minőséget nyújtja, és akivel nincsenek garanciális problémáid."
„Az őrült mókuskereket a networking szervezet fékezte le"
„39 cégnek vagyok az értékesítője, nekem pedig 38 rutinos marketingesem, értékesítőm van."
„Megfelelő kommunikációval akár a versenytársaink is stratégiai partnerré tehetők."
„Felér húsz év üzleti tapasztalatával."
„A networking, a tudatos üzleti kapcsolatépítés az elmúlt években milliárdos nagyságrendű árbevétel növekedést hozott azon tagjainak, akik profin, szervezetten egymást támogatták jutalékmentesen."
Aki sikeres, mindenki másképp sikeres az üzleti világban. Egyetlen dolog azonban közös a nehéz időkben is növekedésre, fejlődésre, munkahely-megtartásra és -teremtésre képes üzletemberekben. Hogy nem mástól várják a megoldást, hanem a saját kezükbe veszik a dolgok irányítását. Tanulnak, változtatnak, s...
Tovább
Fülszöveg
„Az első nagy üzletet hozó kontakt a csoporttársam ismerősének az ismerőse volt."
„Ha olyan beszállítót akarsz, aki a legjobb árat adja, a legjobb minőséget nyújtja, és akivel nincsenek garanciális problémáid."
„Az őrült mókuskereket a networking szervezet fékezte le"
„39 cégnek vagyok az értékesítője, nekem pedig 38 rutinos marketingesem, értékesítőm van."
„Megfelelő kommunikációval akár a versenytársaink is stratégiai partnerré tehetők."
„Felér húsz év üzleti tapasztalatával."
„A networking, a tudatos üzleti kapcsolatépítés az elmúlt években milliárdos nagyságrendű árbevétel növekedést hozott azon tagjainak, akik profin, szervezetten egymást támogatták jutalékmentesen."
Aki sikeres, mindenki másképp sikeres az üzleti világban. Egyetlen dolog azonban közös a nehéz időkben is növekedésre, fejlődésre, munkahely-megtartásra és -teremtésre képes üzletemberekben. Hogy nem mástól várják a megoldást, hanem a saját kezükbe veszik a dolgok irányítását. Tanulnak, változtatnak, s ha nincs elég pénztőke, hát a kapcsolati tőkéjüket forgatják. A tudatos kapcsolatépítéshez, az üzleti networking-hez pedig már jó pár éve Magyarországon is egy új felfogás, az „Aki ad, az nyer!®" filozófiája társult.
Amikor kiderült, hogy ebben a könyvben huszonkilenc interjúalany meséli majd el a networkinggel való találkozását, azt hittem egy rém unalmas olvasmány közreműködője leszek. A „Szürke ötven árnyalata" addigra már bestseller volt, a „kis magyar vállalkozástan huszonkilenc árnyalata" ehhez képest pedig nem tűnt túl vonzó alternatívának. Munka közben aztán kiderült, nem feltétlenül könnyű sikertörténeteket írni. Épp annyira nem, mint amennyire a sikert elérni. A siker mellé ugyanis ritkán adnak receptkönyvet és a magaslatok igazán jól csak lentről látszanak. Főhőseink dicséretére legyen mondva, nemcsak a happy endről beszéltek nyíltan, de azt sem szégyellték megosztani, milyen volt csüggedtnek, tanácstalannak lenni és milyen volt innen elindulni. Ők, mindannyian vállalták, hogy időnként tétováztak, elrontottak, majd újrakezdtek valamit. Valamit, amiben hittek.
Személy szerint engem egy hegymászó esetében mindig jobban érdekel a csúcsra vezető út, mint az, milyen képeket posztol ki a legmagasabb ponton állva a facebook oldalára. Mert az út minden lépése - még az elhibázott is - tanít. És így tanít, így ad példát minden ebben a könyvben szereplő történet. Őszintén, hitelesen, mindenféle manír nélkül.
(Bakos Mónika)
Vissza