Előszó | 11 |
Mikor működik egy ötlet? | 13 |
Az ötlet megfogalmazása | 13 |
A hírnév keresése | 14 |
A pénzszerzés mint motíváló tényező | 15 |
Az ötlet megfogalmazása | 16 |
A cél tiszta megfogalmazása | 16 |
Amikorra az ötletből megvalósítható terv válik | 18 |
A producer és feladatai | 19 |
Az alapvető feladatok | 21 |
A tervezés | 21 |
A szervezés | 21 |
A munkaerőfelvétel és a szereposztás | 22 |
Az irányítás | 23 |
Az ellenőrzés | 24 |
Fundraising | 27 |
Általános megfontolások | 28 |
A fundraising igazgató | 29 |
Az adományozott bevételek forrásai | 31 |
Az állami források | 31 |
Az alapítványok | 33 |
A magánalapítványok szerepe a kultúra finanszírozásában Magyarországon | 33 |
A művészeteket támogató alapok és alapítványok | 38 |
A zeneművészet | 38 |
A színházművészet | 39 |
A film- és a videoművészet | 40 |
Az amatőr művészet | 41 |
A vállalatok | 42 |
A mecénás szeméből | 44 |
A magánszemélyek | 49 |
Az adományozott bevétel előkerítésének módjai | 51 |
Az éves propaganda-kampány | 51 |
A tagsági propaganda | 52 |
Az egyesített pénzalap-kampány | 52 |
A "Telethon" - televíziós és rádiós kampány | 52 |
A jótékonysági előadások és a különleges események | 53 |
Az önkéntesek | 53 |
A természetbeni árak és szolgáltatások | 53 |
Egy anyaintézet által szabott támogatás | 54 |
A sikeres fundraising alapjai | 54 |
A vezetőség | 54 |
A tervezés | 55 |
Az igazgatás és az adminisztráció | 55 |
A kommunikáció | 56 |
Az időzítés | 57 |
Az ellenőrzés | 58 |
Az adománykérvény | 59 |
A kezdeti kapcsolat | 59 |
Alapszabályok, amelyek alapján a kérvényeket elbírálják | 60 |
A pályázatírás fortélyai | 61 |
Összegzés | 64 |
A színházi marketing | 67 |
Bevezetés | 67 |
A színházi marketing | 69 |
A piac meghatározása, elemzése | 71 |
A környezet | 71 |
A piackutatás | 71 |
A közönség | 72 |
A megcélzott piac | 74 |
A termék | 74 |
A megfoghatatlanság | 74 |
Az ingadozás | 75 |
A próbaelőadás - a színház "terméké"-nek tesztje | 75 |
A helyszín | 75 |
A telemarketing | 76 |
A Direct Mail | 78 |
Az ár | 81 |
A reklám | 81 |
A hirdetés | 82 |
A propaganda | 85 |
Az értékelés | 87 |
A tervezés | 88 |
A marketing terv | 89 |
Összegzés | 93 |
A költségvetés elkészítése | 95 |
Három fontos tilalom | 96 |
A költségek becslése | 99 |
A tőkeköltségvetés | 100 |
A rezsiköltségvetés | 102 |
Az előzetes költségek tervezése | 103 |
A működési költségvetés | 105 |
A turné költségvetésének elkészítése | 108 |
Az éves becsült költségek kiszámítása | 110 |
A bevételek becslése | 111 |
A jegyek árának megállapítása | 111 |
A potenciális jegy-árbevétel meghatározása | 112 |
A pénztáron kívüli forrásokból származó jövedelem | 114 |
A támogatásból származó potenciális bevételek becslése | 116 |
A nyereség (vagy veszteség) előrejelzése | 117 |
A költségvetés egyensúlyba hozásának lehetőségei | 118 |
A megkeresett jövedelem növelése | 119 |
A hozzájárulásból származó jövedelem növelése | 119 |
A kiadások csökkentése | 120 |
Összegzés | 121 |
Vállalkozási formák, adók, TB-kötelezettségek és egyéb szörnyűségek | 123 |
A vállalkozási formákról | 124 |
Az önálló tevékenység mint vállalkozás | 124 |
Társas vállalkozások | 127 |
Az általános forgalmi adó (ÁFA) | 130 |
Társadalombiztosítási kötelezettség (TB) | 131 |
A tb-járulék mértéke | 131 |
Egészségügyi és nyugdíjjárulék | 132 |
Egyéb szörnyűségek | 133 |
A Szolidaritási Alaphoz való hozzájárulás | 133 |
A helyi adók | 133 |
A szakképzési hozzájárulás | 133 |
Partnerlista | 135 |
Kiegészítés | 163 |
A szerződések | 165 |
A szerzői jog | 167 |
A szerző | 168 |
A színpadi művek felhasználási szerződései | 176 |
A megírási szerződés | 177 |
Az előadási szerződés | 179 |
A színpadi művekhez fűződő egyéb felhasználási jogok | 182 |
A színházi rendezők joga a hatályos magyar jog szerint | 190 |
Díszlettervező, jelmeztervező | 192 |
A nemzetközi szerződéses gyakorlata | 193 |
A megfilmesítési jogok | 197 |
A producer általában szeret részesedni a megfilmesítési jogok eladásából | 197 |
Filmtársaság is rendelkezhet alapvető jogokkal a műre vonatkozóan | 198 |
A drámai változattal kapcsolatos jogok | 199 |
Megfilmesítési jogok - az első visszautasítás joga | 199 |
Más filmtársaság bevételeiből való részesedés | 199 |
A filmtársaság és a zenei, illetve kiadói jogok | 200 |
Szerződésminták | 201 |
Szerződés a producer és a szerző között | 201 |
Megbízási szerződés | 217 |
Szerződés jegyforgalmazára | 221 |
Függelék | 223 |
Függelék a marketing című fejezethez | 223 |
Forrás | 224 |