1.060.478

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Értékesítési rendszer építés

CRM bevezetési kézikönyv/Értékesítés fejlesztése, Automatizálás, Hatékonyság, Ügyfélszolgálat, Értékesítési vezető

Szerző
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Bevezetés - Ki lesz a piacvezető?
A gyártók, nagykereskedők között:
Aki nem csak termékeket ad a kereskedőinek, hanem vevőket is küld. A marketing támogatás azt jelenti, hogy központi... Tovább

Előszó

Bevezetés - Ki lesz a piacvezető?
A gyártók, nagykereskedők között:
Aki nem csak termékeket ad a kereskedőinek, hanem vevőket is küld. A marketing támogatás azt jelenti, hogy központi reklámkampányokat indít, és az érdeklődőket elküldi területi, vagy szakmai alapon viszonteladóinak. Ez a könyv arról is szól, hogyan lehet a marketing támogatás - költség helyett - mérhető eredményeket hozó befektetés. Vissza

Fülszöveg

Több, mint 10 éve MiniCRM rendszer előfizetőként saját ipari munkaruha gyártó családi cégben építettem fel először az Értékesítési Rendszert, rendkívüli eredményekkel (70%-os ajánlat lezárási arány, előre utalás bevezetése az építőiparban, piacvezető marketing stratégia) majd a MiniCRM Zrt.-nél szereztem közel 2 éves tanácsadói tapasztalatot, ahol és azóta több cégnek is segítettem rendszert építeni.

Tartalom

1. Bevezetés - Ki lehet piacvezető? 4
2. Célok kijelölése a cégben és az értékesítésben 6
3. Ügyfél-adatbázis rendbe rakása 8
4. Ügyfelek kvalifikálása, célcsoportok, szegmentálás 14
5. Új vevők sales - Régi vevők sales szétválasztása, legalább statisztikai szinten 21
6. Statisztikai menedzsment bevezetése az értékesítésben 23
7. Marketing támogatás előkészítése. Termékek/szolgáltatások kvalifikálása, termék piramis kidolgozása, profit növelés upsell ajánlatokkal 27
8. Call-center, ügyfélszolgálat bevezetése 35
9. Értékesítők kvalifikálása, céltervezés, motivációs rendszer újratervezése 41
10. Aktív marketing támogatás, Gerilla marketing kampányok indítása 50
11. Új értékesítők, viszonteladók bevonása 58
12. Ajánlói rendszer kidolgozása (Vevői ajánlások, X-marketing, ajánló partnerek) 58
13. Folyamatos korrekció statisztikák alapján. Értékesítési vezető feladatai, munkakör kidolgozása. 600
14. Statisztikai lap melléklet 63
15. Mit jelent a CRM rövidítés? Szójegyzék 64

Juhász Attila

Juhász Attila műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Juhász Attila könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Értékesítési rendszer építés Értékesítési rendszer építés
Állapot:
6.280 ,-Ft
31 pont kapható
Kosárba