A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Bevezetés - Ki lesz a piacvezető?
A gyártók, nagykereskedők között:
Aki nem csak termékeket ad a kereskedőinek, hanem vevőket is küld. A marketing támogatás azt jelenti, hogy központi...
Tovább
Előszó
Bevezetés - Ki lesz a piacvezető?
A gyártók, nagykereskedők között:
Aki nem csak termékeket ad a kereskedőinek, hanem vevőket is küld. A marketing támogatás azt jelenti, hogy központi reklámkampányokat indít, és az érdeklődőket elküldi területi, vagy szakmai alapon viszonteladóinak. Ez a könyv arról is szól, hogyan lehet a marketing támogatás - költség helyett - mérhető eredményeket hozó befektetés.
Vissza
Fülszöveg
Több, mint 10 éve MiniCRM rendszer előfizetőként saját ipari munkaruha gyártó családi cégben építettem fel először az Értékesítési Rendszert, rendkívüli eredményekkel (70%-os ajánlat lezárási arány, előre utalás bevezetése az építőiparban, piacvezető marketing stratégia) majd a MiniCRM Zrt.-nél szereztem közel 2 éves tanácsadói tapasztalatot, ahol és azóta több cégnek is segítettem rendszert építeni.
Tartalom
1. Bevezetés - Ki lehet piacvezető? 4
2. Célok kijelölése a cégben és az értékesítésben 6
3. Ügyfél-adatbázis rendbe rakása 8
4. Ügyfelek kvalifikálása, célcsoportok, szegmentálás 14
5. Új vevők sales - Régi vevők sales szétválasztása, legalább statisztikai szinten 21
6. Statisztikai menedzsment bevezetése az értékesítésben 23
7. Marketing támogatás előkészítése. Termékek/szolgáltatások kvalifikálása, termék piramis kidolgozása, profit növelés upsell ajánlatokkal 27
8. Call-center, ügyfélszolgálat bevezetése 35
9. Értékesítők kvalifikálása, céltervezés, motivációs rendszer újratervezése 41
10. Aktív marketing támogatás, Gerilla marketing kampányok indítása 50
11. Új értékesítők, viszonteladók bevonása 58
12. Ajánlói rendszer kidolgozása (Vevői ajánlások, X-marketing, ajánló partnerek) 58
13. Folyamatos korrekció statisztikák alapján. Értékesítési vezető feladatai, munkakör kidolgozása. 600
14. Statisztikai lap melléklet 63
15. Mit jelent a CRM rövidítés? Szójegyzék 64
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.