Fülszöveg
Ez nem "egy újabb" internetes könyv. Nem is az internet-technológiáról szóló szakkönyv. Ez egy üzleti kalauz. Ha az olvasó úgy gondolja, hogy egy cég csupán az értékesítés és a marketing területén tudja hasznosítani az Internetet, ezzel nagyon leszűkíti az abban rejlő valódi lehetőségek körét.
A Jövedelmező Internet bemutatja, hogyan csökkentheti költségeit és teheti nyereségesebbé működését egy vállalkozás az Internet, az intranet és az extranet alkalmazásával. Példái között több mint száz cég szerepel a mikrovállalkozásoktól egészen a Fortune 500 listán szereplő hatalmas vállalatokig, melyek mindegyike az Internet felhasználásával növelte nyereségét.
Íme néhány példa:
-Hogyan csökkentette az egy orvosra eső képzési költségét 6000 dollárral a Columbia/HCA csupán azzal, hogy ezen a területen is online módszerekre tért át?
-Hogyan szorította le vevőrendeléseinek átfutási idejét a korábbi 10-12 hétről 4-6 hétre a Heineken USA?
-Hogyan csökkentette a cég átlagos beszerzési...
Tovább
Fülszöveg
Ez nem "egy újabb" internetes könyv. Nem is az internet-technológiáról szóló szakkönyv. Ez egy üzleti kalauz. Ha az olvasó úgy gondolja, hogy egy cég csupán az értékesítés és a marketing területén tudja hasznosítani az Internetet, ezzel nagyon leszűkíti az abban rejlő valódi lehetőségek körét.
A Jövedelmező Internet bemutatja, hogyan csökkentheti költségeit és teheti nyereségesebbé működését egy vállalkozás az Internet, az intranet és az extranet alkalmazásával. Példái között több mint száz cég szerepel a mikrovállalkozásoktól egészen a Fortune 500 listán szereplő hatalmas vállalatokig, melyek mindegyike az Internet felhasználásával növelte nyereségét.
Íme néhány példa:
-Hogyan csökkentette az egy orvosra eső képzési költségét 6000 dollárral a Columbia/HCA csupán azzal, hogy ezen a területen is online módszerekre tért át?
-Hogyan szorította le vevőrendeléseinek átfutási idejét a korábbi 10-12 hétről 4-6 hétre a Heineken USA?
-Hogyan csökkentette a cég átlagos beszerzési ciklusát 14 napról 7 napra a General Electric?
A jól működő Internetes stratégiák, taktikák és rendszerek kidolgozása és alkalmazása nem könnyű feladat. Wally Bock és Jeff Senné gyakorlatias tanácsai nagy segítséget jelentenek mindenkinek, aki "kézzelfogható eredményt" vár az Internet üzleti alkalmazásától. Az Internetben rejlő profitnövelő lehetőségek felkutatását a könyvben szereplő tanácsok és cselekvési tervek segítik.
Wally Bock a Bock Information Group (www.bockinfo.com) elnök-vezérigazgatója, és az Internet Executive Briefing c. elektronikus hírlevél kiadója. Rendszeresen tart előadásokat a témában, és eddig 11 könyve jelent meg.
Jeff Senné a Senné Group (www.sennegroup.com) tanácsadó cég, valamint az Expertise Center (www.expertcenter.com) internet szolgáltató cég alapítója és elnöke.
Vissza