1.062.618

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Funky business

A tehetség táncoltatja a tőkét

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 257 oldal
Sorozatcím: Közgazdasági és jogi kiadványok
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 16 cm
ISBN: 963-224-600-4
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A FUNKY BUSINESS-ben Kjell A. Nordström és Jonas Ridderstrále az üzleti világ új kiáltványát fogalmazzák meg. Felejtsd el, ami eddig volt! - ez a jövő kiindulópontja a szervezetek és a vezetők számára. Valamennyien szabadságra vagyunk kárhoztatva. Nem bízhatjuk a jövő társadalmának megértését politikusokra és vezérigazgatókra. A funky jövő megkezdődött és most minden rajtad múlik. A Funky Business alapkönyv azok számára, akik meg akarják tanulni az új gazdaság nyelvét és receptjeit. A Funky Business ritka egyéni, informatív és ellenállhatatlanul funky perspektívából mutatja be az új világrendet. Izgalmas olvasmány, amely nem engedi az olvasót érdektelennek maradni. Tom Peters (management guru), Skandinávia gyakori látogatója
A rock and roll lázadásának egy darabját hozzák a nemzetközi nyelvet beszélők körébe. Nordstrom és Ridderstrále üdítő változást jelentenek. The (London) Times
Nordström és Ridderstrále üzenete üdítően képviseli a másságot az öltönyös világban. Business Life... Tovább

Fülszöveg

A FUNKY BUSINESS-ben Kjell A. Nordström és Jonas Ridderstrále az üzleti világ új kiáltványát fogalmazzák meg. Felejtsd el, ami eddig volt! - ez a jövő kiindulópontja a szervezetek és a vezetők számára. Valamennyien szabadságra vagyunk kárhoztatva. Nem bízhatjuk a jövő társadalmának megértését politikusokra és vezérigazgatókra. A funky jövő megkezdődött és most minden rajtad múlik. A Funky Business alapkönyv azok számára, akik meg akarják tanulni az új gazdaság nyelvét és receptjeit. A Funky Business ritka egyéni, informatív és ellenállhatatlanul funky perspektívából mutatja be az új világrendet. Izgalmas olvasmány, amely nem engedi az olvasót érdektelennek maradni. Tom Peters (management guru), Skandinávia gyakori látogatója
A rock and roll lázadásának egy darabját hozzák a nemzetközi nyelvet beszélők körébe. Nordstrom és Ridderstrále üdítő változást jelentenek. The (London) Times
Nordström és Ridderstrále üzenete üdítően képviseli a másságot az öltönyös világban. Business Life Magaziné, amely az első öt közé sorolja a szerzőpárost az üzleti tanácsadók nemzetközi listáján
Még elhiszed nekik, hogy az üzlet manapság csupán rock and roll! Across the Board Magazine
Nordström és Ridderstrále megkülönböztetően európai hangot képviselnek, szemben az érdektelen semmitmondással, ami ma a kínálatot jellemzi. The Freethinker's A to Z, (a szabadgondolkodók ABC-je), amely a szerzőpárost az üzleti korszellem meghatározó formálóiként említi
A Funky Business azt bizonyítja, hogy az agy a legerősebb adu és az emberek jelentik a cégek igazi versenyelőnyét. Pontos érvekkel, lefegyverzően írott mű. Jan Carlzon, (svéd kutató, szolgáltatási szakértő, Skandinavian Airlines)
A Funky Business nem egy hagyományos menedzsment könyv és a szerzők nem hagyományos kutatók a Stockholm School of Economics-nál. Ez bizonyára szerepet játszik abban, hogy oly népszerűek vállalati döntéshozói körökben és állandóan kapják a meghívásokat előadni. Svenska Dagbladet, (a legnagyobb példányszámú svéd napilap)
A FUNKY BUSINESS azt tárja elénk, hogy ma az üzletmenet egészen más, mint korábban. Manapság a tehetség táncoltatja a tőkét. A forradalmian új helyzet az, hogy a mindössze 1300 gramm súlyú valami, az agyunk, a kulcs a jövőhöz. Funky idők Felejtsd el a régi világ rendjét és szabályait! Felejtsd el, amit tegnap tudtál! A versenyképesség kulcsa, hogy mások legyünk. ...s egyre inkább abból származik a különbözőségünk, hogy miként gondolkodunk, nem pedig abból, hogy milyen szervezet áll mögöttünk. A funky ereje Technológiánk, intézményeink és értékeink meggyengültek és - átalakulóban vannak. Ez a triász, a változás egymással összefüggő és egymásra is komoly befolyást gyakorló hajtóereje! hozták létre a globális falut, annak mozgalmas változásait, törzseit és új lehetőségeit. Igyekszünk kevesebb kötöttséggel élni az életünket és egy kevésbé agyonszabályozott világot teremteni gyermekeink számára. Akár tetszik, akár nem, szabadságra vagyunk kárhoztatva, a választás szabadságára. Funky falu Ezek a hajtóerők egy bizarr, ezer szálon összekapcsolt világot hoztak létre. Megváltoztatják a társadalom működési módját, a társas viselkedés, elvárásaink és kapcsolataink egész rendszere szeizmikus változásokon megy keresztül. Amint a bőség válik az élet és az üzlet meghatározó elemévé, a társadalom törzsi kapcsolatok mentén alakítja ki új formáit és viszonyait s csak azok maradnak talpon, akik egyedi megoldásokra képesek. Funky Rt. A második színtér, ahol napjaink drámai változásai érzékelhetők, a vállalatok világa. A vállalatok tegnapi önelégültsége mára bizonytalansághoz és félelemhez vezetett. Vajon miben különböznek a most kialakuló szervezetek az eltűnőben lévőktől? légy funky! Mit ígér mindez az elbizonytalanodott emberiség számára? Az emberek a változások zűrzavara közepette is a megértés, a magyarázat, a szükséges szakértelem, sőt a fejlődés reménye után kutatnak. Miként tudsz tehát vezetni másokat és miként tudod irányítani saját életedet? Ez a funky érzés Mit kell tenned ma és holnap, hogy sikeres légy ebben az új világban? Alberto Alessi, a konyhai formatervezés sztárja, már ezt teszi. Steve Jobs, a Dell Computernél, ugyancsak. Richárd Branson, a Virgin vállalatbirodalom tulajdonosa, detto. No meg Jorma Ollila, Helsinkiben, a Nokiánál. Ők valamennyien kihasználják az utolsó tabut: érzésekkel és fantáziával húznak el a versenyben. Légy te is kész beszállni az érzelmes kereskedelembe! Vissza

Tartalom

Előszó 9
1. FUNKY IDŐK 16
Az agyak háborúja 21
A harmadik tudásforradalom 22
Forradalom fortyogj! 25
A funky business valóban globális 26
A funky business több versenyt jelent mindenért mindenhol 29
A funky business állandóan keresi a másságot 31
A funky businesshez szervezeti innováció szükségeltetik 32
A funky business a vállalati vezetést és igazgatást helyezi
reflektorfénybe 34
A funky business hatalmat ad 36
Vár a funky jövő 36
2. FUNKY ERŐK 38
Technológia: a vágót nem érő gitárfutam 42
Digitális adatok 43
Digitális álmok 45
Intézmények: a mauzóleumok újraalkotása 51
A kapitalizmus intézménye 52
A nemzetállam 53
Politikai pártok 55
Az örök vállalkozás 57
A család 60
Értékek: a teleszkóptól a kaleidoszkópig 63
Munkaértékek 63
Fúzió a globális faluban 65
Spirituális üresség 66
Élet szabályok nélkül: szabadságra ftálve 69
Szemben a káosszal 71
FUNKY FALU 74
A túltermelő társadalom 77
Piacmánia 79
Mértéktelen túlkínálat 79
Olcsó kommunikáció 81
Fogyasztó őfelsége visszatér 81
Verseny a figyelemért 83
Most: a valós idejű társadalom 85
Az aukciók kora 87
Agyban nagy - az agyalapú társadalom 90
Az agyak hatalma 91
Mindenhol: a globálisan behálózott társadalom 97
A Távol-Nyugat 98
A Távol-Kelet 100
Kelet-Európa 101
A közelben 102
Stb. 103
Az élboly és a sereghajtók 104
Az összemosódott társadalom 110
A töredezett társadalom 113
Polarizáció 113
Törzsiesedés 114
Individualizáció 116
A kancsóit társadalom 119
Mindent egy lapra 122
Recept-alapú verseny 124
FUNKY RT. 126
A Funky Rt fókuszált 131
Szűkített fókusz 133
Üreges fókusz 134
Célzott fókusz 139
A Funky Rt. elónyklhasználó 143
Az előnyök kihasználása belső szinten 144
Az előnyök kihasználása ipari szinten 147
Az előnyök kihasználása nemzetközi szinten 149
A Funky Rt. Innovatív 152
Innováció a stratégia újraalkotásával 153
Innováció a sebesség által 154
Innováció okosan 156
Hallgasd meg, mit akar a fogyasztó,
de ne adj a véleményére 157
A heterogenitás és a homogenitás ötvözése 161
A Funky RL heterarchlkus 167
A funky modell 168
A funky cég hét tulajdonsága 170
A siker receptleP 178
FUNKY TE 188
Értelmes vezetés 188
Iránymutatás - Forgass meg! 187
Kísérletezés - bocsáss meg 191
Oktatás - taníts meg! 197
Megszemélyesítés - láss meg! 200
Az álom én vagyokl 286
Légy eredeti! 207
Társíts! 210
Kapcsolódj be! 212
Alommenedzsment 214
6. II A FUNKY ÉRZÉS 216
Alom, álom, nedves álom? 220
A helytől a szervezetig 223
Lélekgazdaságok 228
Végtelen Innováció 233
Érzéki stratégiák 235
Érzelmes vállalatot építeni 239
Az átlagos sosem nyer 244
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem