A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
„Mindig élvezem, ha Jonas Kaufmannt énekelni hallhatom vagy beszélgethetek vele, mert nemcsak csodálatos énekes, hanem rendkívül intelligens művész is, aki hosszasan és elmélyülten foglalkozik szerepei értelmezésével, és az énektechnika kérdéseivel - igazán szívem szerint való énekes. Nem fél a kihívástól, hogy a német, az olasz és a francia repertoárt egyaránt énekelje, és keményen dolgozik azért, hogy az általa megformálandó figurát hihető, önálló személyiséggé változtassa. Jonas Kaufmann a fiam korosztályába tartozik, és számomra az ideális énekest testesíti meg: a világon mindenütt ilyenné kellene válniuk a művészeknek.
Számos fiatalt inspirálhat a muzikalitása, az énektechnikája, és a kifejezőképessége - és akkor filmsztárokat megszégyenítő külsejéről nem is beszéltem. Ezért tölt el örömmel, hogy tudását és tapasztalatait továbbadja az énekesek új nemzedékének."
Plácido Domingo
Nem túlzunk sokat, ha azt mondjuk, hogy Jonas Kaufmann hamarosan egyedül fogja betölteni azt az...
Tovább
Fülszöveg
„Mindig élvezem, ha Jonas Kaufmannt énekelni hallhatom vagy beszélgethetek vele, mert nemcsak csodálatos énekes, hanem rendkívül intelligens művész is, aki hosszasan és elmélyülten foglalkozik szerepei értelmezésével, és az énektechnika kérdéseivel - igazán szívem szerint való énekes. Nem fél a kihívástól, hogy a német, az olasz és a francia repertoárt egyaránt énekelje, és keményen dolgozik azért, hogy az általa megformálandó figurát hihető, önálló személyiséggé változtassa. Jonas Kaufmann a fiam korosztályába tartozik, és számomra az ideális énekest testesíti meg: a világon mindenütt ilyenné kellene válniuk a művészeknek.
Számos fiatalt inspirálhat a muzikalitása, az énektechnikája, és a kifejezőképessége - és akkor filmsztárokat megszégyenítő külsejéről nem is beszéltem. Ezért tölt el örömmel, hogy tudását és tapasztalatait továbbadja az énekesek új nemzedékének."
Plácido Domingo
Nem túlzunk sokat, ha azt mondjuk, hogy Jonas Kaufmann hamarosan egyedül fogja betölteni azt az űrt, amelyet a "három tenor" maga mögött hagyott. Abban semmi különös nincs, hogy német énekesként meghódította Bayreuthot, a Wagner-szentélyt, ahogy az sem egyedülálló, hogy az univerzális operaháznak számító New York-i Metropolitan egyik legnagyobb sztárjává vált. Az azonban több mint figyelemreméltó, hogy a milánói Scala közönsége éppúgy rajong érte, amikor Verdi-m vagy Puccini-szerepeket ölt magára, mint a francia publikum, amikor Bizet-, Massenet-, vagy éppen Gounod-operák főszerepeiben tűnik fel. A kötet életrajzi leírásait Kaufmann-nal folytatott beszélgetések, valamint kollégák és szakértők vendégszövegei gazdagítják. Jonas Kaufmann őszintén mesél pályája alakulásáról, a kezdeti nehézségekről és kudarcokról, a siker kellemes és kellemetlen velejáróiról, énektechnikai kérdésekről, rendezőkhöz és pályatársakhoz fűződő viszonyáról, s persze mindenekelőtt kedves zeneszerzőiről és operaszerepeiről.
Vissza
Tartalom
Szívem szerint való énekes 9
Plácido Domingo előszava
„Dimmi, quando, quando, quando" 13
Előszó az új kiadáshoz
A vágy tárgya: a tenor 19
„Nem e világi lény" • „Szexszimbólum az opera szolgálatában" • Beskatulyázás • Exhibicionizmus és erotika • „Az új tenorkirály"
Egy átlagos gyerekkor 30
Családi hétköznapok • Menekülés nyugatra • Mindennapos játék a billentyűkön • Kis ember az operában • Bella Italia • Ókori nyelvek és ifjú csibészek • Csókok és sütik • A Gärtnerplatz kiegészítő kórusában • Véletlenek sorozata • Számok vagy hangjegyek? • Alkalmi munkák és miniszerepek • Legendás mesterek mellett: King, Metternich, Hotter • Gondolázás Regensburgban • Sok meló, kevés lóvé
Saarbrücken 53
A gályarabság évei • Szénerőmű és autópálya között • Túlerőltetés és a hang válsága
Fordulópont 61
Michael Rhodes tanítványa • „Hagyd abba a hangod manipulálását!" • Újrakezdés szabadúszóként
Zenés színház 73
Tiltakozás az operában • A stuttgarti opera • Martin Kusej Fidelio-rendezése • A Cosifan tutte Giorgio Strehlerrel • „Minden alkalommal újat teremteni" • Debütálás a milánói Scalában • A Fidelio Rillinggel és Harnoncourttal • A Szöktetés a szerájból Salzburgban • Debütálás Chicagóban és Párizsban • A fecske Londonban
Zürich anyahajó 92
Állandó társulat • Próféta a saját városában • Kötöttségek • Váltófürdők • „Nem szaladt el vele a ló"
ALEXANDER PEREIRA: Hangsúlyos jelenség
„Ez tényleg nekem szól?" 103
Debütálás a Metben • A walkür és a gép • Dalest a Metben • Musicalek • HD-előadás: opera a moziban
Menedzsment és PR 120
Nézettségi adatok • A megfelelő időzítés • Zemsky és Green • Romantic arias • „Százévenként születik ilyen tehetség"
Betegség miatt törölve 132
Az élsportoló operaénekes • Két hónap pihenő • Színpadi baleset • Dohányfüst, baktériumok, reflux
Verdi és Wagner 141
Inaugurazione • Német-olasz határ • Bel canto Wagnerhez • A Lohengrin Bayreuthban és a Scalában • Wagner ideológiája, Verdi humánuma • Otellóhoz hosszú út vezet
BESZÉLGETÉS JÜRGEN KESTINGGEL: „Ideális gyötrődő hősök megjelenítésére"
Otthon Münchenben 169
„Ritorna vincitor!"
BESZÉLGETÉS NIKOLAUS BACHLERREL: „A komplexitás értelmében korszerű"
BESZÉLGETÉS ANJA HARTEROSSZAL ÉS JONAS KAUFMANN-NAL: „Olyankor lehet egy kicsit kockáztatni is"
Német-francia kapcsolatok 180
Globális opera • Goethe, Gounod, Massenet NATHALIE DESSAY: „Egy kicsit sem ideges!" CHRISTA LUDWIG: „Ecco un artista!" - íme, egy művész!
Az érzelmek palotájában 192
Don Jósé • Kontrollált eksztázis • Az operaéneklés mint terápia • „Kié a legnagyobb?" • Verizmus • Bohémélet két tenorral • A nyugat lánya Bécsben • Puccini Pappanóval
ANTONIO PAPPANO: „ Always be true to yourself"
Az előadás utáni előadás 211
Beszélgetés és dedikálás • Kulcsélmények • A „nem hivatalos weboldal"
A vokális műfajok királya 219
A pillanat költészete • Helmut Deutsch tanítványaként • Mesterkurzus Hans Hotterrel • Schubert: A szép molnárlány és a Téli utazás
HELMUT DEUTSCH: „Ilyen alakot, kérem, máskor ne hozzon ide!"
Belső egyensúly 237
Karrier és család • Bőröndből élni • A holnap közönsége • Helene Fischer és John Malkovich • „Teljesen normális ember" • Összehasonlítások és példaképek • Az éneklés és a lélek
Függelék 253-271
Jonas Kaufmann életrajza • Kitüntetések • Diszkográfia • A szerzők és beszélgetőpartnerek rövid életrajza • Névmutató
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.