1.062.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Szájtpropaganda

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 255 oldal
Sorozatcím: KJK-Kerszöv Kiadványok
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-224-795-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Örömmel ajánlom ezt a könyve a magyar olvasók figyelmébe. A Szátjpropaganda olyan trendet ragad meg, ami sok szempontból a legforróbb téma. A "networkology" - kutatások célja annak megértése, hogy az emberek hálózata hogyan hat át majdnem minden közösségi emberi cselekvést a véleménynyilvánítástól kezdve, a közös akciók szervezésén át, a vásárlói döntésekig. Az internet hálózati jellege alapján napjainkban az a fő kérdés, hogy hogyan lehet az egyes fogyasztót oly módon elérni, hogy az üzenet eljuttatásába belekalkulálják a hálózatos terjedést.

Szekfű Balázs, igazgató
Informatikai Vállalkozások Szövetsége

A "tömeges személyreszabás" immár kézzelfogható valóság! A könyben leírt internetes ajánló megoldások a marketing lényegéről szólnak: nagy számú ügyfél megismerésén alapuló olyan testre szabott ajánlat elkészítéséről, mely napról napra "okoskodva" illeszkedik a vásárló elképzeléseihez. Az ember ösztönös "csevegési" igényére épít, kihasználva, hogy az elégedett vásárló... Tovább

Fülszöveg

Örömmel ajánlom ezt a könyve a magyar olvasók figyelmébe. A Szátjpropaganda olyan trendet ragad meg, ami sok szempontból a legforróbb téma. A "networkology" - kutatások célja annak megértése, hogy az emberek hálózata hogyan hat át majdnem minden közösségi emberi cselekvést a véleménynyilvánítástól kezdve, a közös akciók szervezésén át, a vásárlói döntésekig. Az internet hálózati jellege alapján napjainkban az a fő kérdés, hogy hogyan lehet az egyes fogyasztót oly módon elérni, hogy az üzenet eljuttatásába belekalkulálják a hálózatos terjedést.

Szekfű Balázs, igazgató
Informatikai Vállalkozások Szövetsége

A "tömeges személyreszabás" immár kézzelfogható valóság! A könyben leírt internetes ajánló megoldások a marketing lényegéről szólnak: nagy számú ügyfél megismerésén alapuló olyan testre szabott ajánlat elkészítéséről, mely napról napra "okoskodva" illeszkedik a vásárló elképzeléseihez. Az ember ösztönös "csevegési" igényére épít, kihasználva, hogy az elégedett vásárló szívesen osztja meg örömét másokkal. Ajánlom magunknak, az internettel szimpatizáló marketinges társadalomnak ezt a könyvet.

Mezriczky László
marketing kommunikációs igazgató
Hewlett-Packard Magyarország

Barangolunk az interneten, és hirtelen olyan oldalra bukkanunk, amely mintha mindig is ránk várt volna. Tudja, mit kedvelünk és mit nem, melyik volt a legutolsó könyv, amit megvettünk, s talán még azt is, hogy milyen kabátot fogunk venni a következő télre. John Redl és Joseph Konstan is részt vette annak a szoftvernek a kifejlesztésében, amely a marketingszakemberek ezen álmát valóra váltotta. Ebből a könyvből megtudhatja Ön is, hogy mindez miként valósulhat meg.
Vissza

Tartalom

A szerzőkről7
Előszó a könyv magyar kiadásához9
Előszó13
Bevezetés19
Bevezetés a collaborative filtering és az ajánlórendszerek világába29
1. elv: Mutatsd meg, milyen szakember vagy!43
2. elv: Légy a vásárlód ügynöke!65
3. elv: Nyújts kiváló szolgáltatást az értékesítési pontokon!83
4. elv: A terméked kategorizáld, ne a vásárlóid!111
5. elv: Figyeld, hogyan csinálom!133
6. elv: Építs a tudásmenedzsmentre!149
7. elv: A tartalom fejlesztését bízd a közösségre!165
8. elv: Legyen a közösség egyben tartalom!183
A collaborative filterin és az ajánlórendszerek jövője199
Utószó209
Köszönetnyilvánítás213
A collaborative filterin és az ajánlórendszerek magyarországi alkalmazásai219
Utószó - megjegyzések a színfalak mögül243
Fontosabb fogalmak247
Tárgymutató253
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Szájtpropaganda
Állapot:
4.580 Ft
3.200 ,-Ft 30
29 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Szájtpropaganda
Állapot:
4.580 ,-Ft
41 pont kapható
Kosárba