1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing Management

Marketing menedzsment - An Introduction/Bevezető

Szerző
Dublin
Kiadó: Gill and Macmillan Ltd
Kiadás helye: Dublin
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 177 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 22 cm x 13 cm
ISBN: 0-7171-1330-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv olyanok számára íródott, akik növekedés-orientált ír vállalatokat szeretnének vezetni, melyek megállják helyüket a világpiacon. A könyv alapjában véve a vállalatvezető szempontjából követi végig egy új termék bevezetését a tervezéstől a piacra bocsájtásig, illetve egy már meglévő termék marketingjének újragondolását. A szerző ezen kívül hangsúlyozni szeretné a jó marketingdöntések és az alapos tervezés fontosságát.

Tartalom

üzlet, profit, nyereség, reklám, eladás, termelés, árazás

John A. Murray

John A. Murray műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: John A. Murray könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem