Fülszöveg
A kutatásokkal aiátámasztott és jó stílusban megírt könyv szembe megy napjaink összes vezetéstudományi bölcseletével: a szuperképességíí vezérigazgató kultuszával, az információtechnológia csodaszerével, a felvásárlással és cégösszeolvadással. A szerény képességű vezetőből nem tud hozzáértőt nevelni, de a hozzáértő-bői kiválót - igen. (Peter F. Drucker)
Nincs vállalatvezető, aki várhatna a könyv megvásárlásával! (USA Today)
Collins és csapata az üzleti élet legfontosabb gondjaira talált rá. (Fortune)
U35 cég átvilágítása. 21 fős kutatócsoport. 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót, hogy mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek...
Tovább
Fülszöveg
A kutatásokkal aiátámasztott és jó stílusban megírt könyv szembe megy napjaink összes vezetéstudományi bölcseletével: a szuperképességíí vezérigazgató kultuszával, az információtechnológia csodaszerével, a felvásárlással és cégösszeolvadással. A szerény képességű vezetőből nem tud hozzáértőt nevelni, de a hozzáértő-bői kiválót - igen. (Peter F. Drucker)
Nincs vállalatvezető, aki várhatna a könyv megvásárlásával! (USA Today)
Collins és csapata az üzleti élet legfontosabb gondjaira talált rá. (Fortune)
U35 cég átvilágítása. 21 fős kutatócsoport. 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót, hogy mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mint 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.
A könyvben sok minden terítékre kerül: vezetési képesség, marketing, stratégia, technológia kiválasztása, etika és fegyelem. íme egy a sok megállapításból: azok. akik alapvető, kimerítő átszervezési programot hajtanak végre, szinte biztosan elvétik a „nagy ugrást". Sokakból felháborodást váltottak ki Jim Collins megállapításai. Legyünk azonban nyugodtak: sokkaL de sokkal többen olvasták azokat - és okultak belőlük! Mint minden külföldön sikert aratott megállapítás és módszer esetében, most is megkérdezhetjük: vajon Magyarországon is ugyanezek a tényezőit kellenek a kiválósághoz? A Hewítt Associates és a HVG ezért közösen vizsgálatot kezdeményezett idehaza. A válaszokat tartalmazó tanulmány letölthető a könyv weboldaláról.
Vissza