A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Jóból kiváló

A tartós üzleti siker elemei

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 326 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-752-568-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót, hogy mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mit 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.
A könyvben sok minden terítékre kerül: vezetési képesség, marketing, stratégia, technológia kiválasztása, etika és fegyelem. Íme egy a sok megállapításból: azok, akik alapvető, kimerítő átszervezési programot hajtanak végre, szinte biztosan elvétik a "nagy ugrást".... Tovább

Fülszöveg

1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót, hogy mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mit 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.
A könyvben sok minden terítékre kerül: vezetési képesség, marketing, stratégia, technológia kiválasztása, etika és fegyelem. Íme egy a sok megállapításból: azok, akik alapvető, kimerítő átszervezési programot hajtanak végre, szinte biztosan elvétik a "nagy ugrást". Sokakból felháborodást váltottak ki Jim Collins megállapításai. Legyünk azonban nyugodtak: sokkal, de sokkal többen olvasták azokat - és okultak belőlük! Mint minden külföldön sikert aratott megállapítás és módszer esetében, most is megkérdezhetjük: vajon Magyarországon is ugyanezek a tényezők kellenek a kiválósághoz? A Hewitt Associates és a HVG ezért közösen vizsgálatot kezdeményezett idehaza. A válaszok a könyvhöz csatolt tanulmányban találhatók. Vissza

Tartalom

Köszönetnyilvánítás7
Előszó11
A Jó a kiváló ellensége13
Az 5. szintű vezetés31
Előbb az ember, aztán a feladat57
Nézz szembe a kellemetlen tényekkel (de sose veszítsd el a hitedet)83
A Sündisznó elv (egyszerűség három körön belül)111
A fegyelem kultúrája145
Technológiai gyorsítók171
A lendkerék és a halálörvény193
A kiemelkedéstől a tartós sikerig217
Epilógus: Gyakran feltett kérdések241
Függelék249
Jegyzetek291
Név- és tárgymutató321

Jim Collins

Jim Collins műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Jim Collins könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem