1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Változástervezés

Vállalatok felkészítése a 21. századra

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 347 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7910-69-7
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Minden felkészült döntéshozó tudja, hogy a cégek versenyképességének fenntartása érdekében előbb vagy utóbb változtatni kell a hagyományos vállalati struktúrákon. A könyv szerzői felvázolják a 20. századi cégek tipikus tulajdonságait, majd bemutatják a 21. századi követelményeknek megfelelő, hatékony vállalatok legfontosabb jellemzőit. E létfontosságú új tulajdonságok kialakításának feltételeit és megvalósítási technikáit részletesen elemzik könyvünkben.
A kötet első része feltárja a változás mozgatórugóit, a második rész pedig arra ad példát, hogyan alakítja át az új vállalkozás az emberről, azon belül a fogyasztóról, a vezetőről és az alkalmazottról alkotott képét. A harmadik rész azt elemzi, hogyan használják a vállalatok a kezükben lévő új eszközöket: az információtechnológiát, az innovációt, a gyorsaságot és a minőséget, a negyedik rész pedig a vállalaton belül végbemenő változásokkal foglalkozik.
A szerzők kutatásai alapján az új kihívásokra felkészült vállalatok jellemzői a... Tovább

Fülszöveg

Minden felkészült döntéshozó tudja, hogy a cégek versenyképességének fenntartása érdekében előbb vagy utóbb változtatni kell a hagyományos vállalati struktúrákon. A könyv szerzői felvázolják a 20. századi cégek tipikus tulajdonságait, majd bemutatják a 21. századi követelményeknek megfelelő, hatékony vállalatok legfontosabb jellemzőit. E létfontosságú új tulajdonságok kialakításának feltételeit és megvalósítási technikáit részletesen elemzik könyvünkben.
A kötet első része feltárja a változás mozgatórugóit, a második rész pedig arra ad példát, hogyan alakítja át az új vállalkozás az emberről, azon belül a fogyasztóról, a vezetőről és az alkalmazottról alkotott képét. A harmadik rész azt elemzi, hogyan használják a vállalatok a kezükben lévő új eszközöket: az információtechnológiát, az innovációt, a gyorsaságot és a minőséget, a negyedik rész pedig a vállalaton belül végbemenő változásokkal foglalkozik.
A szerzők kutatásai alapján az új kihívásokra felkészült vállalatok jellemzői a következők: rugalmasak, gyorsan tanulnak, globálisan gondolkoznak és cselekszenek, minden tevékenységüket elektromos hálózattal kapcsolják össze, szem előtt tartják az ügyfél igényeit, és egyre több döntési feladatot engednek át alkalmazottaiknak. A tapasztalatok, sikerek és kudarcok bemutatásával a kötet gyakorlati segítséget nyújt a vállalatok menedzsmentjének a 21. századi túléléshez és sikerhez. Vissza

Tartalom

Bevezetés9
Miért kell folyton változtatni?15
Mozgatórugók
A számítógép uralma29
A piac hatása39
Társadalmi elvárások53
A fogyasztó igényei68
Válasz - a szereplők
A fogyasztó a vállalat részévé válik83
A személyes vezetés (leadership) újrafelfedezése99
A nélkülözhető alkalmazott115
A nélkülözhetetlen alkalmazott133
Válasz - a fegyverek
Az információ feletti uralom161
Az innovációs láz180
Gyorsuló ütemben198
A minőség újrafogalmazása215
Válasz - a szervezet
Globális hatókör231
A kiterjesztett vállalat250
Folyamatos tanulás269
A polgári vállalkozás287
Integrált szervezeti felépítés302
Befejezés319
Függelék325
Köszönetnyilvánítás327
Jegyzetek331
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Változástervezés
Állapot:
2.980 Ft
1.490 ,-Ft 50
22 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Változástervezés
Állapot:
2.980 ,-Ft
45 pont kapható
Kosárba