1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2003. szeptember-október

Korszerű menedzsment - Elmélet és megvalósítás/ 5. évfolyam, 5. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A jól megválasztott stratégia rendszerint meghatározza egy vállalkozás hosszú távú, sikeres
működését. A megfelelő stratégia kiválasztása, elfogadtatása és megvalósítása nehéz vezetői
feladat,... Tovább

Előszó

A jól megválasztott stratégia rendszerint meghatározza egy vállalkozás hosszú távú, sikeres
működését. A megfelelő stratégia kiválasztása, elfogadtatása és megvalósítása nehéz vezetői
feladat, még a vállalkozások hagyományos területein is. E számunk a stratégiai menedzsment
néhány különleges, a hagyományos megoldásoktól eltérő esetét ismerteti, illetve a klasszikus
vállalkozási rendszereken kívül eső területeken alkalmazott megoldását mutatja be.
David Rosenblum, Doug Tomlison és Larry Scott cikke olyan vállalkozásokról szól, amlyek
a piac által egyöntetűen nem jövedelmezőnek ítélt vásárlókra építve működnek az átlagnál
sikeresebben. A nyereséget nem hozó vásárlók elvetését célul kitűző stratégia a felszínen tel-
jes mértékben indokoltnak látszik - végül is melyik vállalat engedheti meg magának, hogy
értékes erőforrásait az ilyen vevők körbeudvarlására és kiszolgálására pazarolja? De egy
vásárló leírása pusztán a pillanatnyi helyzete miatt a legjobb esetben is meggondolatlanság,
legrosszabb esetben pedig veszteségforrás. Vissza

Tartalom

Rettegés a visszajelzésektől 6
Jay M. Jackman és Myra H. Strober
Az igazgatóságok hiányzó kapcsolata 14
Cynthia A. Montgomery és Rhonda Kaufman
A HBm fókuszában: Stratégiaalkotás
Sikervállalkozások alulról táplálása 24
David Rosenblum, Doug Tomlison és Larry Scott
A vállalati filantrópiából származó versenyelőny 34
Michael E. Porter és Mark R. Kramer
Felsőoktatási stratégiaalkotás 48
Barakonyi Károly
Őszi golfshow a Harvard Businessmanagerrel 60
A kritikus tömeg elvére épülő vezetés 62
W. Chan Kim és Renée Mauborgne
Találja meg az innováció ígéretes lehetőségét! 72
Jacob Goldenberg, Roni Horowitz,
Amnon Levavés David Mazursky
A HBR 2003-as listája: átütő erejű elképzelések a jövő üzleti napirendjéről 82
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem