1.067.168

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Játékosok kézikönyve felsőfokon a Kalandok és Sárkányok játékhoz

Advanced Dungeons & Dragons - Kalandok világa

Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Dream-One Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Könyvkötői kötés
Oldalszám: 288 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 22 cm
ISBN: 963-04-7469-7
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A fantasy-szerepjáték nélkülözhetetlen enciklopédiája. Mindent megtalálsz benne, amire egy játékosnak szüksége lehet: hogyan dolgozz ki egy hatalmas hőst vagy egy ravasz varázslót; az elfek, törpék, félszerzetek és más fantázianépek egyedi vonásait; az összes fegyvert, vértezetet, varázslatot és játékszabályt, amit felhasználhatsz a természetfeletti szörnyekkel vívott izgalmas csatákban. A friss, megújult külsejű Játékosok kézikönyve a teljes körű, útikalauzod a hősi kalandok világában!

Tartalom

Üdvözlünk a Kalandok és Sárkányok (AD&D) játékban!8
A szabálykönyvek felépítése8
Tanuljunk meg játszani!8
Kiegészítők a Kalandok és Sárkányok (AD&D) játékhoz8
Nyelvtani kitérő9
Az alapok10
A játék célja11
Mire van szükség a játékhoz?11
Példa a szerepjátékra11
Szótár13
Karakteralkotás lépésről lépésre16
A játékos karakterek főjellemzői18
A főjellemzők kidobása18
Alternatív kockadobási módszerek18
A főjellemzők
Erő19
Ügyesség20
Állóképesség20
Intelligencia21
Bölcsesség22
Karizma23
Mit jelentenek a számok?23
Választható fajok26
Főjellemzők: minimum és maximum értékek26
Fajspecifikus főjellemző-módosítók26
Kasztmegkötések és szinthatárok26
Nyelvek27
Törpék27
Elfek28
Gnómok29
Félelfek29
Félszerzetek30
Emberek30
Egyéb karakterformáló vonások30
Játékos karakter kasztok32
Főjellemző követelmények33
Kasztleírások34
Fegyverforgatók34
Harcos34
Lovag35
Vándor36
Varázslók38
Mágus40
Varázslóspecialisták40
Illuzionista41
Papok42
Általános pap43
Egyedi vallások papjai43
Druida45
Zsiványok47
Tolvaj48
Bárd51
Osztott és kettős kasztú karakterek53
Osztott kasztú kombinációk53
Az osztott kaszttal járó előnyök és hátrányok54
A kettős kaszttal járó előnyök és hátrányok54
A jellem56
Rend, semlegesség és káosz56
Jóság, semlegesség és gonoszság57
Jellemkombinációk57
Jellem nélküli élőlények58
Hogyan játsszuk ki a karakter jellemét?58
Jellemváltás60
Jártasságok (opcionális kiegészítő szabályok)62
A jártasságok megszerzése62
Tanulás és gyakorlás63
Fegyveres jártasságok63
Fegyveres jártasságok a gyakorlatban64
Rokon fegyver bónusz64
Fegyverspecializáció64
Békés jártasságok65
Közvetlen megfeleltetés65
Másodlagos képzettségek65
Békés jártasságok66
Békés jártasságok alkalmazása66
Békés jártasságok leírása68
Pénz és felszerelés78
Induló pénzösszeg79
Felszerelési lista79
Ruhanemű80
Szállás és élelem80
Háztartás80
Közlekedés80
Állatok80
Szolgáltatások81
Lovasfelszerelés81
Vegyes felszerelés81
Vértezetek82
Fegyverek84
Felszerelési tárgyak leírása79
Lovasfelszerelés79
Közlekedés82
Vegyes felszerelés83
Fegyverek83
Vértezet88
A vértezetek mérete 89
A vértezet felöltése és levétele89
Természetes VK-val rendelkező élőlények90
Terhelhetőség (opcionális szabályok)90
Alapterhelhetőség91
Speciális terhelhetőség91
A terhelhetőség és a hátasállatok91
A terhelhetőség és a varázspáncélok92
A terhelhetőség kihatásai92
Mágia94
Varázslói varázslatok94
A mágia iskolái95
A varázslatok elsajátítása95
Illúziók96
Papi varázslatok97
A varázslatok alkalmazása98
Varázskomponensek (opcionális szabály)98
Mágikus kutatómunka99
A varázslatok leírása99
Tapasztalat102
Csapattapasztalat102
Egyéni tapasztalat103
Gyakorlás103
Hol a részletes információ?103
Harc104
Az üsd-ahol-éred játék hátrányai104
Meghatározások104
A támadódobás105
A célérték kiszámítása105
A támadódobáshoz járó módosítók105
Fegyvertípusok és páncéltípusok (opcionális szabály)106
Megdobhatatlan célértékek106
A Harci Kód kiszámítása106
A harc szerepe az epizódokban107
A harci kör107
Mi mindent csinálhatsz egy körben?108
A harci eseménysor108
Kezdeményezés109
Szabványos módszer109
A kezdeményeződobáshoz járó módosítók109
Csoportkezdeményezés (opcionális szabály)110
Egyéni kezdeményezés (opcionális szabály)110
A többszöri támadások és a kezdeményezés 111
A varázslás és a kezdeményezés111
A sebességi faktor és a kezdeményezés (opcionális szabály)111
Kézkezes harc111
Mozgás harc közben112
Mozgás harc közben112
Mozgás tűzharcban112
Roham112
Visszavonulás és menekülés112
Támadás gyilkos szándék nélkül112
Öklözés és birkózás 112
Lerohanás113
A fegyverek szerepe a gyilkos szándék nélküli harcban113
Gyilkos szándék nélküli harc vadállatoknál és szörnyetegeknél114
Érintésre működő varázslatok a harcban114
Lőfegyverek a harcban114
Lőtávolság114
Tűzgyorsaság114
A főjellemzőkből fakadó módosítók szerepe a tűzharcban115
Lövések a kézitusa sűrűjébe115
Fedezék115
Gránát típusú lövedékek115
A gránát típusú lövedékek fajtái116
Speciális védekezési módozatok116
Védekező harc (opcionális szabály)116
A mentődobás módosítása118
A mentődobás elvégzése116
Elsőbbségi sorrend a mentődobások között117
Önkéntes lemondás a mentődobásról118
A képességpróba mint mentődobás118
A mentődobás módosítása118
Mágikus ellenállás118
A mágikus ellenállás kihatásai119
Élőholtak elűzése119
A gonosz papok és az élőhalottak120
Sérülés és halál120
Sebek121
Különleges veszteség121
Zuhanás121
Bénulás121
Életerő elszívás121
Méreg122
Gyógyítás122
Természetes gyógyulás122
Mágikus gyógyítás122
Jártasságok: gyógyítás és gyógyfüvek ismerete123
Halál123
Mérgezés123
Masszív veszteség123
Elkerülhetetlen halál123
A holtak feltámasztása123
Kincsek124
Kincstípusok124
Varázseszközök125
A kincsek felosztása és tárolása126
Epizódok128
A meglepetésdobás129
A meglepetés kihatásai129
A távolság szerepe az epizódokban130
Választási lehetőségek az epizódok során130
Nem-játszó karakterek132
Csatlósok132
Követők133
Hívek133
A játékos karakterek kötelezettségei134
Látótávolság és fényviszonyok136
Látótávolság136
Fényviszonyok137
Hőlátás137
Tükrök137
Idő és mozgás138
Mozgás139
Futás és sprintelés (opcionális szabály)139
Utazósebesség140
Úszás140
A lélegzet visszatartása141
Mászás141
A mászási esély kiszámítása141
Mászósebesség142
A mászófelületek tagoltsága142
Akció mászás közben142
Mászófelszerelés143
Leereszkedés143
Varázslisták144
Megjegyzések a varázslatokkal kapcsolatban148
Varázslói varázslatok150
Első szintű varázslatok150
Második szintű varázslatok159
Harmadik szintű varázslatok168
Negyedik szintű varázslatok176
Ötödik szintű varázslatok187
Hatodik szintű varázslatok197
Hetedik szintű varázslatok208
Nyolcadik szintű varázslatok215
Kilencedik szintű varázslatok221
Papi varázslatok228
Első szintű varázslatok228
Második szintű varázslatok233
Harmadik szintű varázslatok240
Negyedik szintű varázslatok247
Ötödik szintű varázslatok254
Hatodik szintű varázslatok259
Hetedik szintű varázslatok265
Varázslói varázslatok iskolák szerint272
Papi varázslatok szférák szerint274
Varázslatok betűrendes névmutatója276
Kombinált karakter táblázatok
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem