kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Számítástechnika-Alkalmazási Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 190 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-553-075-7 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Angol tartalommal, angol és orosz nyelvű ismertetővel. |
Előszó | 13 |
Találkozás a számítógéppel | 15 |
A digitális alattvaló | 15 |
Számítógépes játékok | 15 |
A miniszámítógépek és az időosztásos rendszerek | 18 |
Hogyan írhatunk játékprogramokat? | 19 |
A játékprogramok | 21 |
A számítógép használata | 27 |
Begyakorlásra szánt játékprogramok | 27 |
Társalgás BASIC nyelven | 29 |
A BASIC programozási nyelv | 29 |
A GO TO utasítás | 33 |
Az IF-THEN utasítás | 35 |
A READ és a DATA utasítás | 36 |
Az INPUT utasítás | 38 |
Beépített függvények használata | 39 |
Tömbök | 42 |
A RESTORE utasítás | 45 |
Szubrutinok | 46 |
Összefoglalás | 47 |
Itt az ideje, hogy elkezdjünk játszani | 49 |
Fej vagy írás | 47 |
Kockadobó játék | 51 |
Egér a labirintusban | 53 |
Részeg Sam | 57 |
Számcsata | 60 |
Pókerleosztás | 65 |
A róka és a libák | 67 |
Tac Tix | 69 |
Amőba (Tic-Tac-Toe) | 71 |
Go-Moko | 75 |
Lovastúra | 75 |
Sharky, a kártyajátékos | 79 |
Szórakoztató számrejtvények | 80 |
Gondolj egy számot! | 81 |
Prímszámok | 83 |
A kínai maradéktétel | 87 |
Tökéletes számok | 89 |
Fibonacci-számok | 90 |
Barátságos számok | 92 |
Gondolatolvasó tükrök | 94 |
Négyzetszámok | 97 |
Armstrong-számok | 98 |
Szerencsejátékok | 99 |
Játékautomata (félkarú bandita) | 99 |
Blackjack | 104 |
Rulett | 110 |
Kockajáték | 114 |
Keno | 120 |
Baccara | 121 |
Szerencsekerék | 123 |
Gondolkodtató feladatok | 124 |
Hanoi-torony | 124 |
Színes kockák | 127 |
15-ös játék | 129 |
Pentomino | 137 |
Elásott kincs | 138 |
Bűvös négyzetek | 141 |
Hogyan készíthetünk bűvös négyzeteket? | 142 |
Páratlan számú mezőből álló bűvös négyzetek | 142 |
Páros számú mezőkből álló bűvös négyzetek | 147 |
Milyen összegek jönnek létre a bűvös négyzetekben? | 151 |
Egytől eltérő kezdőértékű bűvös négyzetek | 152 |
Szorzat bűvös négyzetek | 156 |
Geometriai bűvös négyzetek | 159 |
Egyéb érdekes bűvös négyzetek | 162 |
Feladatok az olvasó számára | 165 |
Bűvös négyzet | 165 |
Bumm (Buzz) | 165 |
Gépelő majmok | 165 |
Prímszám polinom | 166 |
Pókerkocka | 166 |
Kitalálós játék | 167 |
Morra | 167 |
Ikerprímek | 168 |
Mersenne-prímek | 168 |
Tejesláda | 169 |
Az 50-es rejtvény | 169 |
Szerencsés rabok | 170 |
Négy sakkfigura | 170 |
Póker | 171 |
Tükörszámok | 171 |
A bűvös négyzet ellenőrzése | 172 |
Boule | 173 |
Kocka | 175 |
Ötmezős Kono | 176 |
Ló(huszár) helycsere | 176 |
Szimmetriajáték | 176 |
Malom | 177 |
Királytúra a sakktáblán | 178 |
Hat gyalog (Hexapawn) | 180 |
Nim | 180 |
Háromdimenziós amőba | 181 |
Irodalom | 183 |
Tárgymutató | 184 |