kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 110 oldal |
Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai tanulmányok |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-401-036-9 |
Bevezetés | 3 |
A kutatás módszerei | 8 |
Az ismeretellenőrzés helye és feladata a felsőoktatásban | 11 |
Az alapfogalmak meghatározása | 12 |
Az ellenőrzés célja és funkciói | 15 |
Az ismeretellenőrzést befolyásoló feltételek és tényezők | 20 |
Felkészülés a felsősokú tanulmányokra. Tanulmányi feltételek | 20 |
A szakválasztás | 22 |
Anyagi feltételek | 25 |
Az oktatási folyamat jellemzői a felsőoktatásban | 28 |
Az ellenőrzés és vizsgáztatás pszichológiai és etikai aspektusai | 33 |
A vizsgák hatása és indokoltsága | 33 |
Az ellenőrzés és vizsgáztatás pszichológiai aspektusai | 35 |
A hallgatók lelkiállapotának alakulása az ismeretellenőrzés folyamán | 45 |
Az ismeretellenőrzés etikai aspektusai | 48 |
Ismeretellenőrzési típusok a felsőoktatásban | 56 |
Az ismeretellenőrzés típusai | 56 |
Folyamatos ellenőrzés | 56 |
Aláírás | 60 |
Gyakorlati jegy | 61 |
Vizsga | 62 |
Az ismeretellenőrzés és az oktatási folyamat korszerűsítése | 69 |
Új szempontok a hallgatók ismereteinek megítélésénél | 69 |
Új tendenciák a felsőfokú oktatásban | 72 |
Törekvések az ismeretellenőrzés modernizálására | 86 |
Oktató- és vizsgáztatógépek | 89 |
Az ellenőrzés "hagyományos" és "modern" módszerei | 92 |
Az ismeretellenőrzés alapelvei és módszertana | 94 |
Az ellenőrzés alapelvei | 94 |
Az ismeretellenőrzés módszertana és szervezése | 98 |
A vizsga lefolyására és a vizsgateljesítményre ható tényezők | 106 |
Tartalom | 109 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.