kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | SZIF Universitas Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 78 oldal |
Sorozatcím: | Távoktatás |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 20 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Kézirat. |
Bevezetés | |
A kommunikáció fogalma, területei, a kommunikáció modellje a kommunikáció funkciói | 3 |
A kommunikáció | 3 |
A kommunikáció legegyszerűbb meghatározása | 3 |
A kommunikáció területei | 4 |
A köznapi kommunikáció | 4 |
A kommunikáció negy alapfunkciója | 5 |
Függelék az 1. témához | 7 |
Kérdések és feladatok az 1. téma feldolgozásához | 9 |
Szakirodalom az 1. téma feldolgozáshoz | 10 |
Az emberi kommunikáció "története". Az egyéni kommunikáció kialakulása, a társadalmi kommunikáció fejlődése | 11 |
Az emberi kommunikáció kialakulása | 11 |
A társadalmi kommunikáció fejlődése | 13 |
Kérdések és feladatok a 2. téma feoldolgozásához | 14 |
Szakirodalom a 2. téma feldolgozásához | 14 |
Miért kommunikálunk? A kommunikáció az egyénnek és a társadalomnak egyaránt létfeltétele. KOmmunikációs cél - cselekvés - eredmény | 15 |
A kommunikáció, mint a szükségletkielégítés eszköze | 15 |
A kommunikációs cselekvés | 18 |
A sikeres kapcsolatteremtés | 18 |
Kérdések és feladatok a 3. téma feldolgozásához | 19 |
Szakorodalom a 3. téma feldolgozásához | 19 |
A személyiség fejlődése és a kommunikáció, A kommunikációs stílusok és a személyiség összefüggései (asszertív, agresszív, passzív kommunikáció) önkifejezés - önérvényesítés | 20 |
A személyiség szerkezete | 20 |
A személyes kommunikáció módja | 22 |
Az önérvényesítés lehetőségei | 23 |
Kérdések és feladatok a 4. téma feldolgozásához | 24 |
Szakirodalom a 4. téma feoldolgozásához | 24 |
A viselkedés jellegzetességeinek kapcsolata a kommunikációs cselekvéseinkkel alkalmazkodás, tolerancia, deviancia, konformizmus kommunikációs szokásaink | 25 |
A viselkedés meghatározása | 25 |
A viselkedés eszközei | 25 |
A mintakövetés | 26 |
Néhány viselkedéstípus | 29 |
A viselkedési normák elsajátításának nehézségei | 30 |
Kérdések és feladatok az 5. téma feldolgozásához | 30 |
Szairodalom az 5. téma feldolgozásához | 30 |
Az önismeret és az emberismeret realitásának foka meghatározza a kommunikáció siekrét személyészlelés és értékelés a kommunikációs képesség fejleszthetősége az empátia az előítélet | 32 |
Éntudat - öntudat | 32 |
Más emberek, személyiségek megismerése | 34 |
Az önérvényesítésről és az önmegvalósításról | 35 |
Az empátia | 36 |
Az előítélet | 37 |
A közvetlen emberi kommunikációs képesség fejleszthetősége | 38 |
Kérdések és feladatok a 6. téma feldolgozásához | 38 |
Szakorodalom a 6. téma feldolgozásához | 38 |
Kommunikáció a csoportban a csoport fogalma, típusai, státusz és szerep, a csoport rétegei, a rétegek funckiói, különös tekintettel az értékrendre, a normák kialakulására, mint a kommunikációt közvetlenül meghatározó tényezőkre | 39 |
A csoport fogalma | 39 |
A státuszok | 40 |
A csoportlét rétegei | 41 |
Kérdések és feladatok a 7. téma feldolgozásához | 42 |
Szakirodalom a 7. téma feldolgozásához | 42 |
A kommunikáció fajtái, eszközei: a beszéd és a nyelv, az írott nyelv (verbális kommunikáció) | |
A beszéd | 43 |
Az írásos kommunikáció | 45 |
Kérdések és feladatok a 8. téma feldolgozásához | 46 |
A kommunikáció fajtái, eszközei: a nem-verbális kommunikáció a beszédhez kapcsolódó nem -verbális eszközök, a paranyelv a testnyelv és a metakommunikáció | 47 |
A nem-verbális kommunikáció funkciói | 47 |
Nem-verbális csatornák felosztása | 47 |
A metakommunikáció jelensége és szerepe | 50 |
Kérdések és feladatok a 9. téma feldolgozásához | 51 |
Szakirodalom a 9. téma feldolgozásához | 51 |
A szóbeli kommunikáció, mint "munkaeszköz": az előadás a vita és a vitavezetés kérdezéstechnikák a kétszemélyes munkamegbeszélés, az értekezlet ismeretek az üzleti tárgyalásról az aktív hallgatás | 52 |
A tárgyalás | 52 |
Az előadás | 53 |
Vita | 54 |
A kétszemélyes munkamegbeszélés | 56 |
Az értekezlet | 56 |
Az üzleti tágyalás | 58 |
Az aktív hallgatás | 59 |
Kérdések és feladatok a 10. téma feldolgozásához | 60 |
Szakorodalom a 10. téma feldolgozásához | 60 |
Az írásbeli kommunikáció, mint "munkaeszköz": a munkaterv, az írásbeli jelentés, a jegyzőkönyv, az emlékeztető, a szakmai önéletrajz, a kérvény | 62 |
A munkaterv | 62 |
A jelentés | 63 |
A jegyzőkönyv | 63 |
A szakmai önéletrajz | 64 |
A kérvény | 65 |
Kérdések és feladatok a 11. téma feldolgozásához | 65 |
Szakirodalom a 11. téma feldolgozásához | 66 |
Kapcsolatfelvétel az üzleti életben, A telefonbeszélgetés, a felvételi beszélgetés | 67 |
Az üzleti kommunikáció | 67 |
Az első, személyes kapcsolatfelvétel | 68 |
A felvételi beszélgetés | 69 |
Kérdések és feladatok a 12. téma feldolgozásához | 69 |
Szakirodalom a 12. téma feldolgozásához | 69 |
Érdekérvényesítés a konfliktusok és a konfliktus-helyzetek típusai, a konfliktusok feloldása | 70 |
A konfliktusok forrásai | 70 |
A konfliktusok típusi | 70 |
A konfliktusok kiváltó okai | 71 |
A konfliktusok feloldásához érdekérvényesítés kapcsológik | 71 |
Konfliktusok a csoportban | 71 |
Konfliktusok a csoportok között | 71 |
Vezetési startégiák a konfliktusok oldására | 72 |
Kérdések és feladatok a 13. téma feldolgozásához | 72 |
Szakirodalom a 13. téma feldolgozásához | 72 |
A köznapi kommunikáció jellegzetsségei a személyes kommunikáció és a tömegkommunkáció különbségei | 73 |
A köznapi kommunikáció | 73 |
A tömegkommunikáció | 74 |
Kérdések és feladatok a 14. téma feldolgozásához | 74 |
Szakirodalom a 14. téma feldolgozásához | 74 |
Felhasznált irodalom | 77 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.