1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iránytű helyett

Pillanatkép: kihívások, szempontok és tendenciák/A Nemzeti Köznevelési Portál és a digitális nemzedék módszertani támogatásának néhány lehetősége

Szerző
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott kemény papírkötés
Oldalszám: 143 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-9935-29-7
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal, ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

"Olyan lesz a jövő, mint amilyen a ma iskolája." (Szent-Györgyi Albert)
A Szent-Györgyi Alberttől származó idézet egyértelműen megfogalmazza az oktatás célját: az iskolán, a köznevelési... Tovább

Előszó

"Olyan lesz a jövő, mint amilyen a ma iskolája." (Szent-Györgyi Albert)
A Szent-Györgyi Alberttől származó idézet egyértelműen megfogalmazza az oktatás célját: az iskolán, a köznevelési intézményrendszeren, a tanítás tartalmán, minőségén, korszerűségén múlik az egyén érvényesülése és ezáltal a nemzet jövője.
Ennek a gondolatnak megfelelően jelölte ki az Oktatásirányítás a kapcsolódó ágazati stratégiákkal összhangban a köznevelés stratégiai célját, amely nem más, mint az oktatás tartalmi, módszertani kínálatának megújítása, bővítése. Vissza

Tartalom

Digitális világ 9
Bevezető 10
Az NKPortál tervezése és fejlesztése 12
Az NKP az első köznevelési tudásmenedzsment rendszer 12
Hogyan tudja támogatni a NKP a tanulás/tanítás eredményességét? 15
A NKP módszertani és technológiai újdonságai 17
Digitális világ 23
Digitális nemzedék 26
A jó iskola a digitális világban 30
Új alapkészségeket kell elsajátítani 33
Digitális kompetencia a NAT-ban 35
XXI. századi kihívások 39
XXI. századi kihívások 40
Környezeti változások 41
Mire készítsen akkor fel az iskola? 42
Megjelennek-e a XXI. századi kompetenciák 44
a magyar oktatási dokumentumokban?
Kialakíthatók-e ezek a kompetenciák tanóráinkon? 46
Úton az információs társadalom iskolája felé 48
Egy fecske nem csinál nyarat 52
Milyenek a mai diákok? 53
Milyen feladatok adódnak 57
a generációs sajátosságokból?
Mi a baj a tanárokkal? 61
Vegyük fel végre a „láthatósági mellényt"! 61
Kapcsolat a szülőkkel 64
Módszertani paradigmaváltás kell! 65
Összegzés helyett 78
Felhasznált irodalom 79
A tanulói motiváció egyik megoldási lehetősége a perszonalizáció 83
Bevezetés 84
A tanulás és tudás perszonalizációja 85
A személyre szabás fokozatai 86
A tartalmi személyre szabás megközelítései 88
Hogyan motiválhatóak a tanulók? 89
Perszonalizáció 90
Javaslattétel a portál funkcióinak tanári paneljeire, lehetőségeire,
megjelenítésére, munkafolyamataira 111
Felhasznált irodalom 113
A digitális pedagógia kihívásai 115
A digitális pedagógia trendjei, best practice-ok 116
A mai tanulók jellemzői, szokásai 121
A tudásmegosztás kihívásai 124
A tudás átértékelődése 126
A hálózatosodás 129
Felhasznált irodalom 140
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Iránytű helyett Iránytű helyett

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
1.940 Ft
1.550 ,-Ft 20
12 pont kapható
Kosárba