1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iparvállalati marketing

Marketing orientált műszaki fejlesztés/Kézirat

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Budapesti Műszaki Egyetem
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 127 oldal
Sorozatcím: Budapesti Műszaki Egyetem Továbbképző Intézete előadássorozatából
Kötetszám: 4846
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Kézirat. 10 fekete-fehér ábrával illusztrálva. A könyv 250 példányszámban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés5
A műszaki fejlesztési tevékenység fogalma, célja és tervezése az iparban7
A műszaki fejlesztés információ forrásai és azok rendszerezése25
A műszaki fejlesztési tevékenységek tárgya31
A korszerű vállalati gyártástervezés ismérvei43
A vállalati karakterisztika értelmezése és típusai47
A gyártástervezés feladatainak és módszerének meghatározása57
A vállalati gyártástervezés kialakításának menete75
A gyár-fejlesztés77
A műszaki fejlesztés hatékonyságának komplex vizsgálata81
Piackutatásra alapozott elemzés a vállalati fejlesztési munkában97
Irodalomjegyzék127
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem