A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Integrated Marketing

Integrált marketing

Szerző
Szerkesztő
Harmondsworth
Kiadó: Penguin Books
Kiadás helye: Harmondsworth
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 403 oldal
Sorozatcím: Pelican Library of Business and Management
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 18 cm x 11 cm
ISBN: 0-14-02-1414-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A marketing által termelt profit maximalizálása érdekében a cég minden területét összes kell egyeztetni, meg kell érteni a vásárlókat és az általános társadalmi-gazdasági irányzatokat. A marketingnek valójában magában kell foglalkoznia a termékelemzést és -fejlesztést, a gyártást és a reklámozást, valamint az eladás utáni szolgáltatásokat. Ez ennek a könyvnek a fő mondanivalója.

Tartalom

üzlet, vállalatirányítás, bevétel, haszon, menedzsment, stratégia, döntéshozatal

B. G. S. James

B. G. S. James műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: B. G. S. James könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Integrated Marketing Integrated Marketing

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
2.740 Ft
760,-Ft 60 30
5 pont kapható
Kosárba
30% garantált kedvezmény!