1.060.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Innovációmarketing

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 378 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-05-8396-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. További szerzők a tartalomjegyzékben.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Könyvünk az innováció és a marketing integrációjának kérdéseivel foglalkozik: az innováció marketingjével és a marketing innovációival. A szerzők tanulmányai azt vizsgálják, hogy miként... Tovább

Előszó

Könyvünk az innováció és a marketing integrációjának kérdéseivel foglalkozik: az innováció marketingjével és a marketing innovációival. A szerzők tanulmányai azt vizsgálják, hogy miként integrálódik a marketing az innovációs folyamatokba, hogyan segíti elő azok sikerességét, illetve hogyan válik a marketing a vállalati innováció terén koordináló, vezető funkcióvá. Bemutatják, hogyan újul meg a marketingkoncepció és eszközrendszer a technológiai-társadalmi-gazdasági-üzleti környezet változásainak hatására, mily módon képes hozzájárulni az innovációmarketing a vállalatok, iparágak versenyképességéhez és - a marketing alapvető célját képező - fogyasztói elégedettség magasabb szintjéhez.
Az innovációmarketing témaköre szerteágazó, minden területét, viszonylatát egy kötetnem képes bemutatni. Könyvünk koncepcióját és strukturális kialakítását tudatos építkezés, szakmai megfontolások határozták meg. Az innovációmarketing kötet:
- alapvető kiindulásnak tekinti az innováció schumpeteri koncepcióját, épít az innováció sikertényezőiről szóló kutatások eredményeire és ezek - az innovációmenedzsment és a marketing szakirodalmában történő - normatív leképezéseire,
- az új termékeket, a technológiai újdonságokat, a piacteremtést és a piaci menedzselést megtestesítő innovációk, az innovációs szervezetek, a termékfejlesztési folyamat és mindezek különböző szintjein jelentkező marketingvonatkozások kérdéseit tárgyaló elméleti, gyakorlati és módszertani megoldásokat tartalmazó tanulmányokat foglal magába. Vissza

Tartalom

Bevezetés 7
A szerkesztőkről 9
A szerzőkről
AZ INNOVÁCIÓMARKETING ELMÉLETI ÉS MÓDSZERTANI MEGKÖZELÍTÉSEI
Az innováció alapkoncepciói és az innovációmarketing tárgya (Vágási Mária) 17
Marketingorientált stratégiai termékinnováció (Vágási Mária) 55
Az innovációmarketing gyakorlati megoldásai (Piskóti István) 129
Technológiatérképezés (Pataki Béla - Bányai András) 163
Termékéletgörbe-modellezések (Komáromi Nándor - Orom Lászlóné) 173
Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben (Dankó László) 187
Az innováció értékelése nemzetközi összehasonlításban (Deli-Gray Zsuzsa) 201
INNOVÁCIÓMARKETING A GYAKORLATBAN
A termékinnováció ágazati és fenntarthatósági kérdései
Az innováció szerepe a gyógyszeripari marketingben (Szálkái Zsuzsanna) 219
A K+F és a marketingintegráció innovációs szerepe a hazai műanyag-feldolgozó iparban (Petruska Ildikó) 229
A fenntarthatósági követelmény hatása a termékinnovációra (Kőszeghy Balázs) 241
A jövő üzleti sikereinek titka: a környezettudatos avagy ökoinnováció (Nagy Szabolcs) 251
Az innovációmarketing kérdései a szélenergia-beruházások döntéshozatala és érintettjei szempontjából (Szigeti Szilvia) 267
INNOVÁCIÓMARKETING A GYAKORLATBAN
A közösségi innovációmarketing kérdései
Közösségi innovációs marketing - tudásalapú (innovációorientált) terület- és gazdaságfejlesztés (Piskóti István) 277
A BIOPOLISZ Kft. innovációmarketing tevékenysége (Molnár István) 297
A TéT attaséi hálózat szerepe az innovatív nemzeti imázs kialakításában (Sziklai Katalin) 309
A közösségi kommunikáció kihívásai az Európai Unióban - az innovációösztönző programok példája (Novotny Adám) 321
INNOVÁCIÓMARKETING A GYAKORLATBAN
A marketinginnováció technikái
Innováció a marketingkutatásban: online mystery shopping (Danó Györgyi) 335
ESETTANULMÁNYOK
A Canon asztali fénymásológép (Vágási Mária) 349
Gumipúder - innovatív újrahasznosítható termék marketingje (Piskóti István) 359
Sikeres új termékek érett piacokon (Vágási Mária) 371
Irodalomajánlás a hazai publikációk köréből (Nyárády Erika) 375
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Innovációmarketing Innovációmarketing
Állapot:
3.880 ,-Ft
31 pont kapható
Kosárba