A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ingyen!

A radikális árképzés jövője

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 368 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-9686-98-4
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Chris Anderson forradalmian új szemléletű könyvében a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat.
Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volti a jövőben radikális-, új üzleti stratégia lesz-i amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni.
A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket-i amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból.

Hogyan lehet ingyenes a légi közlekedés? • Hogyan lehet -ingyenes a DVR? • Hogy lehet drága egy zártkörű konferenciai ha on-line ingyenes? • Hogyan lehetnek ingyenesek a zenei CD-k? • Hogyan lehetnek ingyenesek a tankönyvek? • Hogyan lehet ingyenes az egyetemi oktatás? • Miért jól menő üzlet az ingyen kerékpár az egyik városban, de a... Tovább

Fülszöveg

Chris Anderson forradalmian új szemléletű könyvében a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat.
Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volti a jövőben radikális-, új üzleti stratégia lesz-i amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni.
A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket-i amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból.

Hogyan lehet ingyenes a légi közlekedés? • Hogyan lehet -ingyenes a DVR? • Hogy lehet drága egy zártkörű konferenciai ha on-line ingyenes? • Hogyan lehetnek ingyenesek a zenei CD-k? • Hogyan lehetnek ingyenesek a tankönyvek? • Hogyan lehet ingyenes az egyetemi oktatás? • Miért jól menő üzlet az ingyen kerékpár az egyik városban, de a másikban nem? • Hogyan lehet ingyenes egy egészségügyi szoftver? • Hogyan lehet ingyenes a részvénykereskedés? Vissza

Tartalom

Előszó 11
1. fejezet: Az ingyenesség születése 19
MI AZ INGYENESSÉG? 29
2. fejezet: Az ingyenesség alapjai 31
3. fejezet: Az ingyenesség története 53
4. fejezet: Az ingyenesség pszichológiája 81
DIGITÁLIS INGYENESSÉG 105
5. fejezet: „Olyan olcsó, hogy mérni sem érdemes" 107
6. fejezet: „Az információ ingyenes akar lenni" 132
7. fejezet: Hogyan lehet az ingyenességgel versenyezni? 141
8. fejezet: Demonetizálás 164
9. fejezet: Az új médiamodellek 185
10. fejezet: Mekkora az ingyengazdaság? 220
INGYENGAZDASÁGTAN ÉS INGYENVILÁG 229
11. fejezet: Bevezetés a közgazdaságtanba 231
12. fejezet: A nem pénzpiacok 243
13. fejezet: A pazarlás (néha) hasznos 257
14. fejezet: Ingyenvilág 268
15. fejezet: Bőség a fantázia világában 280
16. fejezet: „Fizetnünk kell mindenért" 289
Befejezés 318
Az ingyenesség szabályai 323
Freemium taktika 327
Az ingyenességen alapuló 50 üzleti modell 333
Köszönetnyilvánítás 337
Jegyzetek 341
Név- és tárgymutató 355

Chris Anderson

Chris Anderson műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Chris Anderson könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem