1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Informatika 3.

Munkafüzet az általános iskola 3. osztálya számára

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Fotózta
Veszprém
Kiadó: Országos Továbbképző, Taneszközfejlesztő és Értékesítő Vállalat
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 100 oldal
Sorozatcím: Értékközvetítő és képességfejlesztő program
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-441-227-0
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ezzel a munkafüzettel egy izgalmas világba vezető úton szeretnénk segíteni első lépéseiteket. Ez a világ az INFORMATIKA.
Elsőként a számítógéppel ismerkedhettek meg. Tanulmányozhatjátok a... Tovább

Előszó

Ezzel a munkafüzettel egy izgalmas világba vezető úton szeretnénk segíteni első lépéseiteket. Ez a világ az INFORMATIKA.
Elsőként a számítógéppel ismerkedhettek meg. Tanulmányozhatjátok a felépítését és a kezelését. Számos program működését figyelhetitek meg a foglalkozásokon. Igyekszünk közös munkánk során elemzésekkel feltárni a számítógép programozásának főbb elveit és szabályait. Ennek az a feltétele, hogy önállóan tudjátok kezelni a számítógépet.
Később tanultok majd más informatikai eszközökről és alkalmazási területekről, mint például a robotika, a hírközlés, a folyamatirányítás és folyamatszabályozás, a számítógéppel segített tervezés és gyártás, adatbázisok kezelése stb.
A munkafüzetben rögzíthetitek az új ismereteket, a játékos feladatok eredményeit. Segítségetekre lesz a helyes megoldások megtalálásában is a következő órákon. Jól és könnyen tanulni csak hibátlanul kitöltött munkafüzetből lehet, ezért javasoljuk, hogy minden feljegyzést gondosan ellenőrizzetek, és közös elemzések után, ha szükséges, javítsatok!
Kezdjük is el az ismerkedést! Ehhez kívánunk jó munkát és sok sikert! Vissza

Tartalom

BEKÖSZÖNTŐ 3
A SZÁMÍTÓGÉP ÜZEMBE HELYEZÉSE 4
Az összeállítás menete 4
A program betöltésének menete 12
Ismerkedjünk meg a billentyűzettel 13
A SZÁMÍTÁSTECHNIKAI KULTÚRA FEJLŐDÉSÉNEK FŐBB ÁLLOMÁSAI 28
Innen indultunk 28
Alkotók, számológépek, számítógépek 32
A számítógép fejlődése 40
TEVÉKENYSÉGEK, FOLYAMATOK 49
KEZELÉSI GYAKORLATOK 56
Billentyű-gyakorló 56
Gyorsolvasás 57
Alapműveletek 59
Szókitaláló 61
Ly és j 63
Gyufajáték 66
Amőba 68
Logikai játék 67
Számkitaláló 74
Torpedó 77
JÁTÉKOS OKTATÓ PROGRAMOK 82
KIS INFORMATIKAI SZÓTÁR 87
IRODALOM 98
TARTALOM 100
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem