1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

In Search of Excellence

A siker nyomában - Lessons from America's Best-Run Companies/Tanulságok a legjobban vezetett amerikai vállalatokról

Szerző
New York
Kiadó: Harper & Row Publishers
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 360 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 0-06-015042-4
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Néhány előzetes megjegyzés segítséget nyújthat az olvasónak abban, hogy a következő oldalakat jobban megértse. A könyv alapját képező adatgyűjteményt nyolc alapvető ismertető jegy köré sűrítettük.... Tovább

Előszó

Néhány előzetes megjegyzés segítséget nyújthat az olvasónak abban, hogy a következő oldalakat jobban megértse. A könyv alapját képező adatgyűjteményt nyolc alapvető ismertető jegy köré sűrítettük. Lehetnek olyanok, akik úgy vélik, hogy a legkiválóbb amerikai vállalatokat megkülönböztető ismertetőjegyek közhelyek, ez azonban nem igaz. Lehet, hogy önmagában mind a nyolc jellemző (közel a vevőhöz, az emberi tényezőre alapozott termelékenység stb.) sekélyesnek látszik, de a kiváló vállalatok olyan következetességgel valósítják meg ezeket az értékeket, hogy - különösen versenytársaikhoz viszonyítva - igazán ritkaságszámba mennek, akár a szmogmentes napok Los Angelesben.
Lehet, hogy a 3. és a 4. fejezet kissé elriasztja az olvasót, mert túlságosan sok elméleti kérdést tárgyal. Ezeket a fejezeteket át lehet ugrani (vagy utoljára lehet hagyni), mégis fontosnak tartjuk, hogy az olvasó legalább fussa át ezeket a részeket és gondolja meg, nem érdemes-e mégis figyelmesebben átolvasni őket. Ezt különösen fontosnak tartjuk, mert a kiváló vállalatok nyolc alapkritériuma nem azért olyan működőképes, mert a "legjobb érv a siker". Ezek a jellemzők éppen azért viszik sikerre a vállalatokat, mert rendkívül logikusak. A kiváló vállalatok emberek százezreinek legalapvetőbb igényeiből indulnak ki, ha úgy tetszik, ki is használják ezeket az igényeket, ám eközben, még ha maguk a vállalatok ezt nem is mindig tudják, sikerük szilárd tudományos elméleti alapokon nyugszik. Reméljük, hogy az olvasók számára kellemes meglepetést jelent az elméleti rész is. Egyébként ez az elmélet nem új, nem olyan, amely bizonyításra vár; legtöbb következtetése kiállta az idő próbáját, az ellenérvek ostromát. Csak a menedzserek és a vállalatirányítási szakirodalom nem vett róla tudomást. Vissza

Tartalom

siker, pénzügyek, vállalatirányítás, PR, tőke, piac, tanácsadás, cégek, menedzsment
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem