1.061.457

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mi 30

HVG címlaptár 1979-2009

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 111 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 25 cm
ISBN: 978-963-9686-85-4
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal, DVD-melléklet nélkül. Készült a HVG megjelenésének 30. évfordulójára.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Manapság akár még törvénybe ütköző kijelentésnek is minősíthetnénk, hogy a HVG szerencsés csillagzat alatt született. Az a csillagzat ugyanis, ami alatt Vince Mátyás, alapító-főszerkesztő és... Tovább

Előszó

Manapság akár még törvénybe ütköző kijelentésnek is minősíthetnénk, hogy a HVG szerencsés csillagzat alatt született. Az a csillagzat ugyanis, ami alatt Vince Mátyás, alapító-főszerkesztő és csapata 1979 júniusában útnak indult, tagadhatatlanul vörös volt. A vajúdás pedig - amúgy magyarosan - abszurd: az idő tájt, egy kisebb botlást követően, meg kívánták szüntetni a Világgazdaság című napi hírmagazint, ám az ügy fő- és mellékszereplői addig és akként szabotálták a politikai felsőbbség megszüntető szándékát, mígnem az említett hírlap életben maradása mellett megszületett a nevében sutácska, a sebtében verbuválódott stáb szándéka szerint viszony minimum a világmegváltásra hivatott Heti Világgazdaság. Vissza

Fülszöveg

A HVG munkatársainak fő munkaeszköze a lelemény. Lelemény a feltétlenül kikívánkozó üzenet megfogalmazásában, abban, hogy akkor is, amikor nem lehetett, nem illett, amikor lett volna könnyebb, biztonságosabb út, akkor is kritikusan, ironikusan rámutattak a tények mögötti lényegre.
És lelemény abban, hogy a szűkös anyagiak ellenére mind többeket elérjen a lap. E belső és külső kényszerek szülte leleményből táplálkoztak a címlapok is: pénz nem lévén a reklámra, az újságtengerből első látásra kiemelkedő borítót tellett álmodni. A borítók sosem hazudtak, ahogy a hétről hétre megjelenő lap sem. Ezért keresték és ragaszkodtak hozzá az olvasók. Az általános áruhiányos érában pult alól, olykor csak árukapcsolással lehetett megszerezni. A HVG első harminc éve a médiatörténet jelentős fejezete, amelyet legjobban az 1530 egyedi és sokatmondó HVG címlap szemléltet. Végigpörgetésükkel időutazásnak lehetőnk a részesei. Ez a kiadvány a legjellemzőbbeket rövid magyarázó, emlékeztető szövegekkel... Tovább

Fülszöveg

A HVG munkatársainak fő munkaeszköze a lelemény. Lelemény a feltétlenül kikívánkozó üzenet megfogalmazásában, abban, hogy akkor is, amikor nem lehetett, nem illett, amikor lett volna könnyebb, biztonságosabb út, akkor is kritikusan, ironikusan rámutattak a tények mögötti lényegre.
És lelemény abban, hogy a szűkös anyagiak ellenére mind többeket elérjen a lap. E belső és külső kényszerek szülte leleményből táplálkoztak a címlapok is: pénz nem lévén a reklámra, az újságtengerből első látásra kiemelkedő borítót tellett álmodni. A borítók sosem hazudtak, ahogy a hétről hétre megjelenő lap sem. Ezért keresték és ragaszkodtak hozzá az olvasók. Az általános áruhiányos érában pult alól, olykor csak árukapcsolással lehetett megszerezni. A HVG első harminc éve a médiatörténet jelentős fejezete, amelyet legjobban az 1530 egyedi és sokatmondó HVG címlap szemléltet. Végigpörgetésükkel időutazásnak lehetőnk a részesei. Ez a kiadvány a legjellemzőbbeket rövid magyarázó, emlékeztető szövegekkel idézi, a mellékeit DVD pedig valamennyi címlapon végigvezeti a türelmes szemlélődőt. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem