1.066.445

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

III. Budapesti Nemzetközi Borfesztivál

1994. szeptember 6-11.

Szerkesztő
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 83 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Angol   Német  
Méret: 20 cm x 10 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrált.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:
Köszöntő
Ha egy esemény három egymást követő évben ismétlődik, az talán még nem hagyomány, de jelzi a hagyományteremtés szándékának komolyságát, megalapozottságát. Márpedig... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:
Köszöntő
Ha egy esemény három egymást követő évben ismétlődik, az talán még nem hagyomány, de jelzi a hagyományteremtés szándékának komolyságát, megalapozottságát. Márpedig 1992-ben a hagyományteremtés jegyében indítottuk útjára lelkes szervezők a Budapesti Nemzetközi Borfesztivált. A mérce magasra tétetett, és az immár harmadik rendezvény is ehhez igazodik. A fesztivál egyik alaptétele a szőlő és a bor termelésének, a bor fogyasztásának és az egyetemes kultúrának kapcsolata. Ki tagadhatná azt, hogy számos nagyra becsült irodalmi, zenei, képzőművészeti és népi iparművészeti alkotás tárgya, ihlető forrása a szőlő és a bor, annak hangulatteremtő varázsa. Az már talán kevésbé ismeretes, hogy a borokban kifejezésre jut a termelők esztétikai kultúrája is, szerencsés esetben az esztétikai és a kulináris örömök harmóniájára való törekvés. A kapcsolat, a kölcsönös inspiráló és megtermékenyítő hatás nyilvánvaló. A fesztivál jó alkalom, hogy ismétlődően felhívja erre nem csak az alkotó és előadó művészet művelőinek és kedvelőnek, meg a szőlő és bor termelőinek, hanem - bel- és külföldön - a nagyközönségnek a figyelmét is.
A fesztivál másik alaptétele tagadás annak a közhelyszerű szólásmondásnak, hogy a jó bornak nem kell cégér. Az igazság az, hogy a rossz bor nem érdemli meg a reklámot, a jó bort viszont minden tisztességes eszközzel ismertetni kell a fogyasztók körében. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem