Fülszöveg
"Nógrádi Gábor sok évtizedes kommunikátori múltjának gazdag tapasztalatait gyűjtötte össze és írta le mindenki számára szakszerűen, könnyen érthetően, olvasmányosan." (Dr. Marinovich Endre főigazgató, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai kar)
"Nagy élvezettel olvastam e gondolatgazdag, egyszersmind könnyed és humoros hangvétellel megírt szórakoztató szakkönyvet. Még nekem, a publicitásért folytatott harc mezején sokat tapasztalt szerkesztő-újságírónak is számos érdekes újdonsággal szolgált." (Vince Mátyás, az MTI elnöke)
Aki már sok mindent megélt, s annak ellenkezőjét is, az nem csak tudással, hanem bölcsességgel is keresi a válaszokat a felmerülő kérdésekre. Tudja, hogy sokszor fontosabb a "hogyan?", mint a "mit?", és sohasem hagyható figyelmen kívül az, hogy "kinek?" és "mikor?". Az Ide nekem a címlapot is! éppen abban különbözik a "szakkönyvektől", hogy a kötetből sugárzó bölcsesség olyasmire tanítja a PR tudorokat, amit általában nem lehet megtanulni, csak a...
Tovább
Fülszöveg
"Nógrádi Gábor sok évtizedes kommunikátori múltjának gazdag tapasztalatait gyűjtötte össze és írta le mindenki számára szakszerűen, könnyen érthetően, olvasmányosan." (Dr. Marinovich Endre főigazgató, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai kar)
"Nagy élvezettel olvastam e gondolatgazdag, egyszersmind könnyed és humoros hangvétellel megírt szórakoztató szakkönyvet. Még nekem, a publicitásért folytatott harc mezején sokat tapasztalt szerkesztő-újságírónak is számos érdekes újdonsággal szolgált." (Vince Mátyás, az MTI elnöke)
Aki már sok mindent megélt, s annak ellenkezőjét is, az nem csak tudással, hanem bölcsességgel is keresi a válaszokat a felmerülő kérdésekre. Tudja, hogy sokszor fontosabb a "hogyan?", mint a "mit?", és sohasem hagyható figyelmen kívül az, hogy "kinek?" és "mikor?". Az Ide nekem a címlapot is! éppen abban különbözik a "szakkönyvektől", hogy a kötetből sugárzó bölcsesség olyasmire tanítja a PR tudorokat, amit általában nem lehet megtanulni, csak a gyakorlatban elsajátítani. (Dr. Bíró Péter stratégiai és kommunikációs igazgató, Siemens Nemzeti Vállalat)
Nógrádi Gábor (1947) huszonöt évig dolgozott újságíróként, szerkesztőként különböző magazinok, napilapok szerkesztőségeiben, és harminc éve foglalkozik a PR különböző szakterületeivel, de elsősorban a médiakapcsolatokkal. Első műve a kapcsolatépítésről 1975-ben jelent meg. Azt, hogy nevét leginkább íróként ismerheti a nagyközönség, az filmjeinek (Sose halunk meg, Meseautó, Csocsó) és nagysikerű gyerekkönyveinek köszönhető. Publicitásról szóló műve nem csak ismeretek és tapasztalatok gazdag és rendszerezett gyűjteménye, hanem humoros, szórakoztató olvasmány is.
Vissza