1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

HVG Extra Business 2015/1.

Életmód/Üzlet/Szórakozás

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 114 oldal
Sorozatcím: HVG Extra Business
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal és illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az utóbbi évek adatrobbanása - a különböző digitális eszközök kommunikációja és rendszerbe kapcsolása, az internet teljes körű alkalmazása az élet minden területén - megváltoztatta körülöttünk a... Tovább

Előszó

Az utóbbi évek adatrobbanása - a különböző digitális eszközök kommunikációja és rendszerbe kapcsolása, az internet teljes körű alkalmazása az élet minden területén - megváltoztatta körülöttünk a világot. Persze akadnak, akik tudatosan figyelmen kívül akarják hagyni a digitális adatok forradalmát, ám ezt nem tehetik meg azok, akik bármilyen kis- vagy nagyobb méretű vállalkozásban érdekeltek, vagy azok szeretnének lenni a közeljövőben. Ráadásul mindennapi kényelmünk, és akár egészségünk is az egyre specifikusabb adatok beszerzésén, összerendezésén, alkalmazásán, megosztásán és a hálózatba kötött gépeink kommunikációján múlik.
A dolgok internete (Internet of Things) és a big data a jelen időszak két kulcsfogalma, amelyek gyökeresen megváltoztatják már a közeljövőnket is. Minden korábbi trendnél gyorsabban és mélyrehatóbban. Ma már attól függően lehetünk sikeresek, hogy mekkora figyelmet fordítunk az adatok gyűjtésére, milyen hatékonyan használjuk a rendelkezésünkre álló halmazt, és képesek vagyunk-e kreatív adatalkalmazásokat létrehozni. A jó hír az - ahogy a szakértőink írják - hogy ebbe a világba alacsony a belépési küszöb, azaz nem csupán a nagyok kiváltsága az adatalapú döntés és üzleti stratégia. Nem is beszélve arról, hogy már kevés adatot is nagy haszonnal lehet kamatoztatni. Feltéve, ha ezt tudatosan, a céljainknak megfelelően, a fogyasztók jobb elérése és kiszolgálása céljából tesszük. Ez viszont csak rajtunk múlik. Vissza

Tartalom

TREND 6
Hírek
Érdekességek röviden 6
"Egyre többen vannak a Semmelweisek"
Interjú: Viktor Mayer-Schönberger 12
DOSSZIÉ 16
Társalgó tárgyak
A dolgok internete 16
Hackertámadás önmagunk ellen
Chris Dancy története 22
Adatgazdák
A The Climate Corporation tevékenysége 26
Batman barlangja
IoT a háztartásban 30
Okos városok
Urbanizált technológia 33
Optimalizált vezetés
Internet az autókban, autók az interneten 36
Hálózatba kapcsolt fenyegetések
az IoT árnyoldalai 38
Lehetőségek kontra veszélyek
TED-es előadások az adattengerről 40
WORK 42
Pazarlók, gyűjtögetők és adatvezéreltek
Döntéshozatal a big data korában 42
Adatvezérelt emberi döntések
Az adatok hasznosítása a HR-ben 46
Kitalálják, mire vágyunk
Big data a fogyasztásban 48
A felhasználói élmény mértékegysége
Dizájneri kutatások 52
Öt vállalkozói tévhit az adatokról
Adatbányászati mítoszrombolás kkv-knak 55
Célhoz illő megjelenítés
Adatvizualizáció kontra illusztráció 57
Hátrányból kovácsolt előny
Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása 60
Hogyan prezentáljunk adatokat?
Elmélet és gyakorlat 62
Digitális átállás
Az internet hatása a vállalati marketingre 65
Meséljék csak!
Hasznos céges legendák 68
LIFE 70
Az vagy, ahol eszel
Környezettudatosság a vendéglátásban 70
"Minden a frissességről szól"
Interjú: Nagy Dávid, kávézótulajdonos 73
Új a nap alatt
Hogyan tegyünk szert felnőttként új barátokra? 76
Józanul a jelenbe
Mindennapi lehetőségek és veszélyek 78
Egészpályás adattámadás
Győztes taktika Excel-táblából 82
Így mozgunk 2015-ben
Fitnesztrendek 85
Testokosítók
A 2015-ös CES újdonságai 88
STYLE 90
Nagy a feszültség
Prémium gyártók elektromos és hibrid sportautói 90
"Engem elkényeztetett az élet..."
Interjú: Jakócs Dorottya 94
Első benyomás
Mire ügyeljünk állásinterjúkon 96
A megújulás illatai
Parfümök tavaszra 98
SZUBJEKTÍV 100
Film
IMDb top 10 100
Írd alá, oszd meg és uralkodj
Digitális aktivizmus 104
Kult
Portré, koncert, kiállítás, fesztivál, fotó 106
Utazási napló
A világturizmus számokban 110
OBJEKTÍV 112
Akit csak a tények érdekelnek
Online verifikációs eszközök 112
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem