1.058.304

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A pszichomotoros fejlesztés gyakorlati kézikönyve

Szerző
Grafikus
Budapest
Kiadó: Logopédia Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 177 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-86590-7-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Szíves figyelmébe ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki meg akarja ismerni, hogy a rábízott, fejlesztésre szoruló gyerekeknek mik a valódi szükségletei, és aki ehhez igazodó segítséget kíván nyújtani nekik.
Napjainkban gyakran érzi úgy az ember, hogy a gyereket nem tekinti partnernek az általános pedagógia, és sajnos néha a gyógypedagógia sem.
A felsó' tagozatosok elszenvedik pl. matematika tananyagot, ami kevéssé veszi figyelembe életkori adottságaikat, és kompetens felhasználóvá sem teszi ólcet. A tananyag közlésében nincs mód figyelembe venni az egyéni különbségeket, differenciálni. Baj van a gyerek írásával, olvasásával az alsó tagozatban? Vizuális eredet gyanítható mögötte? Jön a fejlesztő' (ki tudja milyen végzettséggel, kompetenciával), „megfrosztigozza", azaz mechanikusan végezteti vele a vizuális percepciós gyakorlatokat. Elnézést az életből ellesett torz kifejezésért!
A ma olvasható „szakvélemények", fejlesztési javaslatok között annyi téves diagnózissal, semmit-... Tovább

Fülszöveg


Szíves figyelmébe ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki meg akarja ismerni, hogy a rábízott, fejlesztésre szoruló gyerekeknek mik a valódi szükségletei, és aki ehhez igazodó segítséget kíván nyújtani nekik.
Napjainkban gyakran érzi úgy az ember, hogy a gyereket nem tekinti partnernek az általános pedagógia, és sajnos néha a gyógypedagógia sem.
A felsó' tagozatosok elszenvedik pl. matematika tananyagot, ami kevéssé veszi figyelembe életkori adottságaikat, és kompetens felhasználóvá sem teszi ólcet. A tananyag közlésében nincs mód figyelembe venni az egyéni különbségeket, differenciálni. Baj van a gyerek írásával, olvasásával az alsó tagozatban? Vizuális eredet gyanítható mögötte? Jön a fejlesztő' (ki tudja milyen végzettséggel, kompetenciával), „megfrosztigozza", azaz mechanikusan végezteti vele a vizuális percepciós gyakorlatokat. Elnézést az életből ellesett torz kifejezésért!
A ma olvasható „szakvélemények", fejlesztési javaslatok között annyi téves diagnózissal, semmit- illetve ellentmondó véleménnyel és fejlesztési tanáccsal találkozhatunk, hogy - különösen az egyedül dolgozó, igényes szakembernek - nem jön rosszul valamiféle támpont. Ezt a támpontot a gyógypedagógiai szakma és a rokon szakmák neves hazai és külföldi szerzői nyomán, a szakirodalom alapján állítottam össze. A kézikönyv nem mindentudó, nem ad recepteket, csak kínálatot nyújt. Ha valaki igényes, bizonyára szívesen veszi ezt a kínálatot. A Pszic-homotoros fejlesztés a gyógypedagógiában című főiskolai jegyzet gyakorlatiasabb folytatása a gondolkodásban, a jobb megértésben, tovább-gondolásban szeretne segíteni. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Huba Judit

Huba Judit műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Huba Judit könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem