1.062.332

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hosszú farok

A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 266 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám: 2006
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 978-963-9686-20-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"...a sikertermékek már korántsem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban.. Hová mennek akkor ezek a hűtlen fogyasztók? Nem mind egy helyre. Úgy szóródnak szerteszét, ahogy a piac számtalan apró szegmensre darabolódik fel" - írja Chris Anderson, aki méltán alapművé vált könyvében feltárja, hogyan jutottunk el idáig, s milyen szédületes lehetőségek kínálkoznak az új alkotók, aggregátorok és ízlésformálók számára. Anderson rámutat, hogy a kereskedelem és a kultúra jövője nem a sikertermékekben, a hagyomány keresleti görbe nagy forgalmú csúcsán, hanem ugyanannak a görbének a rendkívül hosszan elnyúló - korábban alábecsült - lefutó szakaszán, a "hosszú farok" területén keresendő.
Az internet és az általa kínált. szinte végtelen választék megváltoztatja a jövő piacát. A Hosszú farok a bőség gazdaságtanáról, egy teljesen új üzleti modellről szól. Ennek hatalmatá csak most kezdjük megtapasztalni, amikor a végtelen választék fényében végre szembetűnővé válik, mit is akarnak a... Tovább

Fülszöveg

"...a sikertermékek már korántsem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban.. Hová mennek akkor ezek a hűtlen fogyasztók? Nem mind egy helyre. Úgy szóródnak szerteszét, ahogy a piac számtalan apró szegmensre darabolódik fel" - írja Chris Anderson, aki méltán alapművé vált könyvében feltárja, hogyan jutottunk el idáig, s milyen szédületes lehetőségek kínálkoznak az új alkotók, aggregátorok és ízlésformálók számára. Anderson rámutat, hogy a kereskedelem és a kultúra jövője nem a sikertermékekben, a hagyomány keresleti görbe nagy forgalmú csúcsán, hanem ugyanannak a görbének a rendkívül hosszan elnyúló - korábban alábecsült - lefutó szakaszán, a "hosszú farok" területén keresendő.
Az internet és az általa kínált. szinte végtelen választék megváltoztatja a jövő piacát. A Hosszú farok a bőség gazdaságtanáról, egy teljesen új üzleti modellről szól. Ennek hatalmatá csak most kezdjük megtapasztalni, amikor a végtelen választék fényében végre szembetűnővé válik, mit is akarnak a fogyasztók és miként szeretnének hozzájutni. Mi történik, ha a világ összes terméke és szolgáltatása elérhetővé válik mindenki számára? Ha a mindössze néhány példányban eladott árucikkek értéke összességében eléri, vagy akár meg is haladja azon kevés termék értékét, amelyeket többmillió példányban értékesítenek?
Anderson első ízben cikk formájában tárta az olvasók elé a "hosszú farok" jelenségét. Írása korunk legnagyobb hatást gyakorló üzleti tanulmányává vált. A mozifilmek, a könyvek és a a zene példáján mutatta be, hogyan bontakozhatnak ki az új, internetes világ, ahol a szerény érdeklődésre számot tartó művek összforgalma eléri a bombasikerét. A keresleti görbe lefutó végére utaló "hosszú farok" kifejezés, amivel a szerző ezt a jelenséget illette, azóta fogalom lett.
A szerző bemutatja, miként érvényesül a hosszú farok gazdaságtana számos ágazatban, a játékpiactól kezdve a reklámozáson kersztül egészen a konyhai kisgépekig. Lefekteti a hosszúfarok-jelenség kilenc aranyszabályát, amelyek segítségével sikert arathatunk a görbe elnyúló szakaszának piacain. Ez a mű bepillantást nyújt a jövőbe - ami olyen közel jött, hogy már a jelenből is egyre tisztábban láthatjuk.
Chris Anderson 2001 óta a Wired magazin főszerkesztője. Azóta a magazint öt alkalommal jelölték az amerikai magazinok országos díjára, és 2005-ben díjnyertes is lett az "Általános kiválóság" kategóriában. Ugyanebben az évben Chris Andersont az év szerkesztőjének jelölte az Advertisin Age magazin. Korábban a The Economist, a Nature és a Scienrce című folyóiratok munkatársaként tevékenykedett, és kutatóként dolgozott Los Alamosban, valamint az amerikai Közlekedési Minisztérium vezető szakértőjének kutatási asszisztense volt. Észak-Kaliforniában él feleségével és négy gyermekével. Vissza

Tartalom

Előszó8
Köszönetnyilvánítás9
Bevezetés13
A hosszú farok27
A sikertermék tündöklése és bukása39
A hosszú farok jelenség rövid története53
A hosszú farok piacait alakító három mozgatóerő65
Az új alkotók73
Az új piacok101
Az új ízlésformálók115
A hosszú farok piacainak gazdaságtana143
A rövid csúcs165
A bőségszaru187
A piaci rések kultúrája197
A végtelen képernyő213
A szórakozáson túl223
A hosszú farok gazdagásának szabályai239
Zárótétel: A hosszú farok jövője247
Tárgymutató251
Források és ajánlott irodalom259

Chris Anderson

Chris Anderson műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Chris Anderson könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem