1.067.309

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Montírozás

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Nyomdász Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott kemény papírkötés
Oldalszám: 52 oldal
Sorozatcím: Nyomdaipari füzetek
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-8553-61-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A statisztikai felmérések és a tömegkommunikációs kutatások egyaránt azt igazolják, hogy a legnépszerűbb és leghatékonyabb reklám- és információhordozó a nyomdatermék és a nyomtatott sajtó. Annak... Tovább

Előszó

A statisztikai felmérések és a tömegkommunikációs kutatások egyaránt azt igazolják, hogy a legnépszerűbb és leghatékonyabb reklám- és információhordozó a nyomdatermék és a nyomtatott sajtó. Annak ellenére, hogy a rádió és tévé mindent megtesz annak érdekében, hogy vezető szerephez jusson a tömegtájékoztatásban és elnyerje a leghatékonyabb reklámmédia minősítést, a nyomdaipar szerencséjére ez a pozíció még várat magára. Jóllehet, hogy a kutatók már évekkel ezelőtt megjósolták, hogy az információáramlásban, -feldolgozásban és -tárolásban az egész eddigi rendszert alapjaiban megrendítő változás várható, a nyomtatványok szerepe és jelentősége, felhasználási területe lecsökken. Szerencsére ez a jóslat nem vált valóra, és minden jel arra mutat, hogy a nyomtatott információhordozókat nem tudják az elektronikus és egyéb kommunikációs rendszerek kiszorítani. Ezt a minden bizonnyal biztató perspektívát a nyomtatott termékek annak köszönhetik, hogy roppant egyszerű módon tárolhatók, műszaki segédeszközök felhasználása nélkül közvetlenül felhasználhatók, archiválhatók. Továbbra is a különféle nyomdatermékek biztosítják a legátfogóbb, legmeggyőzőbb, legrészletesebb információt és a legjobb reklámhatást. A nyomdaipar az ésszerűen összehangolt beruházások és technológiai fejlesztések nyomán, valamint a működtetéshez szükséges szubjektív feltételek birtokában szinte minden igény kielégítésére képes. Az új technológiák nagy lehetőséget kínálnak és bizonyos változásokat igényelnek a megrendelők évtizedek óta kialakult munkamódszereiben is.
A reklámeszközök figyelemfelkeltő funkciójuk során négy alapvető, együttesen igen hatásos eszközt alkalmaznak, nevezetesen kép-, mozgás-, szín- és hanghatással kívánják elérni a leghatékonyabb és legeredményesebb figyelemfelkeltést, tájékoztatást és szórakoztatást. Annak ellenére, hogy a nyomdaipari termékek e négy elem közül csupán kettőt, a kép- és színhatást képesek alkalmazni, mégis versenyképesek, szerénytelenség nélkül állítható, hogy az esetek többségében felülmúlják a mozgást és hangot is szolgáltató médiákat. Hogy a nyomtatott médiák képesek legyenek az előzőekben említett hatások elérésére, magas színvonalon kell megvalósítani a tartalom és forma egységét, helyesen kell megválasztani a legjobb minőséget biztosító nyomdaipari technológiát, a felhasználásra kerülő fekete és színes képanyagot, betűfajtát, betűfokozatot, tipográfiát, nyomathordozót, és mindezt a gazdaságos előállítás szintézisében kell megvalósítani. Vissza

Tartalom

Bevezetés7
A filmszerelés fogalma15
A filmszerelés technológiája19
Egyedi szerelés19
Formaszerelés22
Pozitív papírszerelés23
Pozitív film szerelése27
Negatív filmszerelés43
Hasznos tudnivalók45
Alapfogalmak45
Papíralakok és szabványok48
A könyv alakja és szedéstükör49
Széles körben alkalmazott papírféleségek49

Horváth Mihály

Horváth Mihály műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Horváth Mihály könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem