Fülszöveg
i : I
i'l'j Horváth Csaba Sándor 1983-ban
i'".' született, Kapuváron. 2006-ban a Berzsenyi
i ^ Dániel Főiskolán történelem-német nyelv és
j' irodalom szakos, majd 2008-ban az Eötvös
f j'j^ill j ! Loránd Tudományegyetemen történelem
i ; i' I bölcsész-tanár oklevelet szerzett. 2015-ben
' i '' r' í'- ^
,,¦¦'1 ^ ; ' : sikeresen védte meg doktori értékezését az
' I Eötvös Loránd Tudományegyetem Történe-
' i. lemtudományi Doktori Iskolájának „Atelier"
¦ Európai Historiográfia és Társadalomtudo-
mányok Doktori Programjában. 2008-tól a Nyugat-magyarországi Egyetem, 2016-tól i' ! ,: 'a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere
'' I , i'j- János Karának oktatója. Kutatási területe:
f • . ¦ ¦ 1 ! ,
közlekedéstörténet, vasútépítés-történet, a vasút gazdasági és társadalmi hatásai, . '1 i';! ;'i ¦ ' ' i''• helyiérdekű vasutak története.
\'; '
I
11
I I
I,
1
> t' 11
r I :
{^z alapos forráskutatáson nyugvó, nagymértékű precizitással feldolgozott, hiánypótló könyv...
Tovább
Fülszöveg
i : I
i'l'j Horváth Csaba Sándor 1983-ban
i'".' született, Kapuváron. 2006-ban a Berzsenyi
i ^ Dániel Főiskolán történelem-német nyelv és
j' irodalom szakos, majd 2008-ban az Eötvös
f j'j^ill j ! Loránd Tudományegyetemen történelem
i ; i' I bölcsész-tanár oklevelet szerzett. 2015-ben
' i '' r' í'- ^
,,¦¦'1 ^ ; ' : sikeresen védte meg doktori értékezését az
' I Eötvös Loránd Tudományegyetem Történe-
' i. lemtudományi Doktori Iskolájának „Atelier"
¦ Európai Historiográfia és Társadalomtudo-
mányok Doktori Programjában. 2008-tól a Nyugat-magyarországi Egyetem, 2016-tól i' ! ,: 'a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere
'' I , i'j- János Karának oktatója. Kutatási területe:
f • . ¦ ¦ 1 ! ,
közlekedéstörténet, vasútépítés-történet, a vasút gazdasági és társadalmi hatásai, . '1 i';! ;'i ¦ ' ' i''• helyiérdekű vasutak története.
\'; '
I
11
I I
I,
1
> t' 11
r I :
{^z alapos forráskutatáson nyugvó, nagymértékű precizitással feldolgozott, hiánypótló könyv igazán izgalmasan és jól illusztráltan mutatja be a hazai 'i'^ I ' ; ' 'i"' vasúttörténetbe ágyazva a Sopron környéki
I ' 'i ' : A. ; I ' ' ''''i ^ vicinális vasutak történetét, az érintett térség
l'' ¦' ' 1 ¦ I.' ' fe'i" . I gazdaságára, társadalmára, valamint a telepü-
i, 'i ' ' i' ' ' : ' ¦ í i íé^^k fejlődésére gyakorolt hatásait a kezdetektől
' 1920-ig. közlekedéstörténeti szakirodalom
1 i . V ¦¦ ^ legújabb kiváló kötetét, nemcsak a vasúttörténet,
hanem az északnyugat-dunántúli régió históriája
¦ I
I
1/ ! 1 I i : ' ') ¦.
^ i'V
t iránt érdeklődök számára ajánlom.
*
,1. - Dr. Kalocsai Péter történész
- 1 - t I
Vissza