1.063.250

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

Hogyan (ne) tervezz?


Kiadó: HVG Könyvek
Kiadás éve:
Oldalszám: 352 oldal
Nyelv:
Méret: 160 mm x 209 mm
ISBN: 9789635651757

Tartalom

A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez.

A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat.

"Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve."
Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB

"Ez a könyv mérhetetlenül felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem adatott meg. Szerencsés flótások!"
Martin Weigel, stratégiai igazgató, Wieden+Kennedy

"Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban forgó könyvet. Én elolvastam - és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom."
Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School

"Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?"
Jon Steel, stratégiai tervező, WPP

"Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét, ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb."
Dave Trott, kreatív igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője

"Kötelező olvasmány azok számára, akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról - vagyis remélhetőleg minden marketingesnek."

Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató, John Lewis

A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Hogyan (ne) tervezz?

Olvasatlan példány

Állapot: Új
5.900 Ft
5.015,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.