Fülszöveg
„A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos egy meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, abszolút nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e, vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot."
Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál.
Sullivari...
Tovább
Fülszöveg
„A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos egy meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, abszolút nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e, vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot."
Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál.
Sullivari könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Ajánlott minden reklámosnak és marketingesnek: annak, aki már nyakig benne a szakmában vagy csak készül rá; továbbá mindenkinek, akit egy kicsit is érdekel a reklámok csodálatos világa.
Vagy inkább: a csodálatós reklámok világa. LUKÉ SULLIVAN copywriterként dolgozott á Falion, a Martin Agency és a GSD&M kötelékében, és közben begyűjtött magának néhány díjat a legrangosabb reklámfesztiválokról (D&AD, One Show, Cannes Lions). Jelenleg a Savannah College of Art and Design reklámtanszékét irányítja.
SAM BENNETT a GSD&M digitális részlegének stratégiai tervezője, ahol olyan világhírű márkákon dolgozott, mint a Walmart, a John Deere, a BMW. Az elmúlt három évben kizárólag a Marshalls, a Legacy és a Jarritos, illetve saját ügynökségének digitális stratégiájára fókuszált.
Vissza