1.062.395

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

HipeRV 2. - a Reklámvonal hipermédia különszáma

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:
Negyven évvel ezelőtt, 1968-ban hosszú távon ható események sűrítményét itta az emberiség. Martin Luther King és Robert Kennedy meggyilkolása, a párizsi, berlini, varsói,... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:
Negyven évvel ezelőtt, 1968-ban hosszú távon ható események sűrítményét itta az emberiség. Martin Luther King és Robert Kennedy meggyilkolása, a párizsi, berlini, varsói, amerikai, mexikói, diákmegmozdulások, és béketüntetések, a prágai tavasz eltiprása, a Hair bemutatója és még sok más esemény egymástól részben független, egymásra hatva mégis nagy változásokat megalapozó történések voltak. Az év nagy részét meghatározó diákmozgalmak - megannyi, khm. flashmob - a főszereplők számára is váratlan sikerében két fontos kommunikációs szempont játszott szerepet. Az egyik, hogy az olyan vagányok, mint Abbie Hoffman Amerikában, Daniel Cohn-Bendit Franciországban, Rudi Ditschke Nyugat-Berlinben ráéreztek, miként kelthetik fel a média, elsősorban a televízió érdeklődését. Vissza

Tartalom

BEVEZETŐ 3
ÜZLET+ KÖRNYEZET
Lugosi Boglárka: Webegy. webkettő, webhárom - webnégy? 6
Both Vilmos - dr. Lengyel Márk: Médiaforradalom 10
Szenes Gábor: Messze még a digitális éden 16
Szabó Előd: Jó koktél 20
Csuday Gábor. Hogy volt. hogy lesz? 24
Vámosi Gergő: A részvétel a fontos 28
Fülöp József: A tér múlékonysága 32
DIGITÁLIS HÁBORÚ
Magyari Péter: A lehetséges utópia 38
Lausek Esther: Gonosz lett? 42
Pethő András: Rákapcsolódva 48
Szomolányi Katalin: Zöldülő-zöldítő ICT 52
Kollányi Bence: Az információs társadalom építése a végeken 58
Szarvas Zsolt: Digitalizálódó játszóterek 64
Lakos Nóra: Párhuzamos valóságok 70
Tom Dennies: Megeszik 74
FINOMHANGOLÁS
Pohly Ferenc: Egy rossz fordítás megjavul 80
Sásdi Helga: Mi kell a lokálhoz? 84
Miyazaki Jun: A SEO aranya 90
Kaszás Miklós: Blikkfangok helyett tartalom 96
Fodor Gergely: Le Merveilleux Stella Artois 100
INTERNET ÉS TÁRSADALMI TUDÁS
Pál Zsombor: Közönség vagy közösség? 104
Bedő Viktor: Lokatív média 110
Bitter Brunó: Egy másik Critical Mass 116
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
HipeRV 2. - a Reklámvonal hipermédia különszáma HipeRV 2. - a Reklámvonal hipermédia különszáma HipeRV 2. - a Reklámvonal hipermédia különszáma
Állapot:
2.480 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba