Fülszöveg
astm-^í^vst 1 < ¦ 1 i.
Hiperaktivitás, ADHD Nem ismerjük, elítéljük, gúnyolódunk rajta
A könyv a Szerző előadásain alapul. Összegyűjtötte ötleteit és gondolatait a diagnosztikáról, a gyógyításról, valamint kihangsúlyozza az önbizalom fontosságát, amely nélkülözhetetlen az ADHD-val diagnosztizált gyermekek számára. Megválaszolja a kérdést, kik azok a hiperaktív álmodozók, hogyan fonódik össze a képzelet, emóció, és a felfedező szellem a figyelmetlenséggel, r| hiperaktivitással és impulzivitással. Őszintén beszél Marko felnőtté válásának % tapasztalatairól, arról, hogy gyermekként belső ritmusa és gondolatai nem 1.
ugyanabban az irányban haladtak, mint az iskolai képzés. Szól a gyermekről, aki rejtegette személyiségét, és aki olyanná kívánt válni mint a többiek, majd arról at emberről, aki felismerte saját potenciálját és megszabadult környezete elvárásaitól, elfogadta saját sokféleségét és ebben felfedezte kimeríthetetlen ajándékát. Az utolsó rész a társadalmat, az oktatást...
Tovább
Fülszöveg
astm-^í^vst 1 < ¦ 1 i.
Hiperaktivitás, ADHD Nem ismerjük, elítéljük, gúnyolódunk rajta
A könyv a Szerző előadásain alapul. Összegyűjtötte ötleteit és gondolatait a diagnosztikáról, a gyógyításról, valamint kihangsúlyozza az önbizalom fontosságát, amely nélkülözhetetlen az ADHD-val diagnosztizált gyermekek számára. Megválaszolja a kérdést, kik azok a hiperaktív álmodozók, hogyan fonódik össze a képzelet, emóció, és a felfedező szellem a figyelmetlenséggel, r| hiperaktivitással és impulzivitással. Őszintén beszél Marko felnőtté válásának % tapasztalatairól, arról, hogy gyermekként belső ritmusa és gondolatai nem 1.
ugyanabban az irányban haladtak, mint az iskolai képzés. Szól a gyermekről, aki rejtegette személyiségét, és aki olyanná kívánt válni mint a többiek, majd arról at emberről, aki felismerte saját potenciálját és megszabadult környezete elvárásaitól, elfogadta saját sokféleségét és ebben felfedezte kimeríthetetlen ajándékát. Az utolsó rész a társadalmat, az oktatást vizsgálja, a sikeres és modern társadalom alapját pedig abban látja, hogy a társadalom elfogadja és használja az egyén sokféleségét. Ha bekukkantunk a hiperaktív álmodozók világába, látni fogjuk a játékosságot és kreativitást, az érzelmeket és határozottságot, olyan embereket, akik másságukkal és világlátásukkal valami újat kínálnak.
A Szerző, Marko Ferek egy általa „hiperaktív álmodozó"-nak keresztelt, jelenleg az ADHD-hoz sorolt, speciális problémával él. Belülről láttatja néha különös, de mindig nagyon emberi gondolatait, érzéseit, vívódásait, kudarcait, sikereit. Drámai erővel küzd magával, magáért, sorstársaiért, a megbélyegzés, az előítéletek ellen, a társadalmi tudás, és tudatosság megerősítéséért Önéletrajzi könyve kulcs az egész ADHD jobb megértéséhez!
Az eltérés korai felismerésével lehetőség van az ún. multimodális kezelésre, mely jelentősen csökkenti a későbbi nehézségek kialakulásának kockázatát. A gyermekkorban változó mértékű nehézséget okozó ADHD-val kapcsolatos ismeretek széles körben való terjesztése alapvető fontosságú a gyermekek és a jövő felnőtt nemzedékének lelki egészsége megőrzése szempontjából. Rendkívül nagy hangsúlyt kell fektetni a gyerekek speciális érdeklődésének, tehetségének gondozására. Az ezekben elért sikerek megvédik a gyermekek önértékelését, önbecsülését, gyakran önkontrollra, önfegyelemre, kitartásra tanítják őket.
Vissza