1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hidak a tantárgyak között

Kereszttantervi kompetenciák és tantárgyközi kapcsolatok 2005

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 240 oldal
Sorozatcím: Tények és érvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-682-572-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A tantárgyak helyzetével foglalkozó kutatássorozat 2005-ben a kereszttantervi kompetenciák fejlesztésének lehetőségeit és a tantárgyközi tanítási gyakorlatot vizsgálta. A tanulmánykötet a pedagógusok és az igazgatók álláspontját elemzi a tantárgyak együttműködéséről, azt, hogy milyen összefüggések fedezhetők fel a tantárgyköziség elfogadása, a korszerű tanulásszervezési formák és értékelési módszerek alkalmazása között.
Az utóbbi években a kompetenciafejlesztés a hazai oktatásban is középpontba került. A kompetenciaterületek egy része kereszttantervi jellegíí, azaz tantárgyakon átívelő módon fejleszthető. Ez azonban hosszabb ideig tartó folyamat. A tanulmányok e folyamat jelenlegi helyzetét, tendenciáit, a változás apróbb és nagyobb jeleit mutatják be, azt, hogy miképpen csapódnak le az iskolák világában a tartalmi szabályozási rendszerben bekövetkezett hangsúlyváltások. A kötet egyrészt segítséget nyújt a feladatok minél pontosabb megfogalmazásához, értelmezéséhez, másrészt a... Tovább

Fülszöveg


A tantárgyak helyzetével foglalkozó kutatássorozat 2005-ben a kereszttantervi kompetenciák fejlesztésének lehetőségeit és a tantárgyközi tanítási gyakorlatot vizsgálta. A tanulmánykötet a pedagógusok és az igazgatók álláspontját elemzi a tantárgyak együttműködéséről, azt, hogy milyen összefüggések fedezhetők fel a tantárgyköziség elfogadása, a korszerű tanulásszervezési formák és értékelési módszerek alkalmazása között.
Az utóbbi években a kompetenciafejlesztés a hazai oktatásban is középpontba került. A kompetenciaterületek egy része kereszttantervi jellegíí, azaz tantárgyakon átívelő módon fejleszthető. Ez azonban hosszabb ideig tartó folyamat. A tanulmányok e folyamat jelenlegi helyzetét, tendenciáit, a változás apróbb és nagyobb jeleit mutatják be, azt, hogy miképpen csapódnak le az iskolák világában a tartalmi szabályozási rendszerben bekövetkezett hangsúlyváltások. A kötet egyrészt segítséget nyújt a feladatok minél pontosabb megfogalmazásához, értelmezéséhez, másrészt a pedagógusok számára könnyebben átláthatóvá teszi azt a sokrétű, bonyolult változási folyamatot, melynek nap mint nap aktív részesei. A tantárgyközi oktatási gyakorlat megteremtése és a különböző kompetenciaterületek fejlesztése az elkövetkező évek megkerülhetetlen pedagógiai feladatává válnak. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Hidak a tantárgyak között Hidak a tantárgyak között Hidak a tantárgyak között

Könyvtári könyv volt. A lapélek enyhén foltosak.

Állapot: Közepes
2.340 Ft
1.870 ,-Ft 20
9 pont kapható
Kosárba