kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Panem-McGraw-Hill |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 418 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-545-048-6 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezetés | |
A Windows 95-ről | 1 |
Mi is a Windows 95? | 1 |
A Windows 95 többfeladatos (multitask) operációs rendszer | 2 |
A Windows 95 hívás alapú interface | 2 |
Dinamikusan szerkeszthető könyvtárak (DLL) | 3 |
Windows 95 és Windows 3.1 | 3 |
Az NT kapcsolat | 7 |
Milyen szoftverre van szükség? | 7 |
A Windows 95 programozása | 8 |
A Windows 95 programozási szemlélete | 8 |
Hogyan kommunikál a Windows 95 és a programunk? | 11 |
A Win32 API: A Windows 95 API | 11 |
Az ablak | 12 |
Alapvető Windows 95 alkalmazások | 13 |
A Windows 95 program váza | 15 |
Az ablakkezelő függvény | 24 |
Elnevezési konvenciók | 26 |
Az üzenetvezérlés | 27 |
Mik az üzenetek? | 27 |
Válasz a billentyű lenyomására | 28 |
Eszközkapcsolatok (Device Contexts) | 33 |
A WM_PAINT üzenet kezelése | 33 |
Az egérüzenetek feldolgozása | 37 |
WM_PAINT üzenet generálása | 42 |
Üzenetablakok és menük | 50 |
Üzenetablakok | 50 |
A menük bemutatása | 54 |
A menü programba illesztése | 58 |
Válasz a menüpont kiválasztására | 59 |
Egyszerű példaprogram a menükre | 59 |
Gyorsítóbillentyűk menükhöz rendelése | 63 |
A gyorsítótábla betöltése | 65 |
A párbeszédablakok használata | 69 |
A párbeszédablak és a felhasználó kapcsolata | 69 |
Modális és nem modális párbeszédablakok | 70 |
A párbeszédablak üzeneteinek feldolgozása | 70 |
Az első párbeszédablak mintaprogram | 76 |
A listaablak létrehozása | 79 |
A szerkesztőablak létrehozása | 87 |
A nem modális párbeszédablakok használata | 89 |
Ikonok, kurzor és bittérképek használata | 97 |
Az ikon és kurzor definiálása | 97 |
Az ikon és kurzor megváltoztatása | 98 |
A saját készítésű ikon és kurzor használatát szemléltető program | 99 |
Kisméretű ikonok definiálása | 101 |
A bittérképek használata | 105 |
A bittérkép használatát szemléltető mintaprogram | 109 |
Több bittérkép használata egy programon belül | 111 |
A vezérlők áttekintése | 116 |
A kapcsolók használata | 116 |
A kapcsolók kezelése | 123 |
A statikus ablakok használata | 127 |
A rádiógombok használata | 129 |
A görgetősávok használata | 134 |
A Windows 95 szövegkezelése | 143 |
Az ablak koordinátái | 143 |
A szöveg és háttér színének beállítása | 144 |
A háttérkezelés beállítása | 145 |
Szövegek méretének meghatározása | 146 |
Karakterláncok hosszának meghatározása | 148 |
A fizikai eszközök méretének meghatározása | 149 |
Az ablak újrarajzolásának problémája | 155 |
Virtuális ablak létrehozása és használata | 156 |
A virtuális ablak használatát szemléltető teljes példaprogram | 159 |
A karakterkészletek változtatása | 163 |
A grafika használata | 178 |
A grafikus koordináta-rendszer | 178 |
A tollak és az ecsetek | 179 |
Egy képpont kirajzolása | 179 |
Egyenes rajzolása | 179 |
Az aktuális tollpozíció állítása | 180 |
Ellipszisív rajzolása | 181 |
Téglalap rajzolása | 182 |
Ellipszis és ellipsziscikk rajzolása | 182 |
A tollak használata | 183 |
Saját ecsetek létrehozása | 184 |
Grafikus mintaprogram | 185 |
Leképezési módok és megjelenítési felületek | 192 |
Bevezető az általános vezérlőkhöz | 204 |
Az általános vezérlők beillesztése és inicializálása | 205 |
Még néhány szó az általános vezérlőkről | 229 |
A föl-le vezérlők használata | 229 |
Forgatógomb készítése | 237 |
A tológomb használata | 242 |
A végrehajtásjelző használata | 252 |
Utoljára az általános vezérlőkről | 259 |
Az állapotsorok használata | 259 |
A karaktervezérlő bemutatása | 268 |
A kartotékvezérlők használata | 276 |
Könyvtárfanézők | 285 |
A konzol használata | 298 |
A karakteralapú programozás alapjai | 299 |
A konzol programhoz rendelése | 299 |
A szabványos bemenet és kimenet leíróinak meghatározása | 301 |
Szöveg kiíratása a konzolra | 301 |
Adatok beolvasása a konzolról | 304 |
A szabványos C/C++I/O függvények használata | 304 |
Egérkezelés | 306 |
Billentyűzetesemények kezelése | 310 |
Folyamatalapú és többszálú multitasking | 314 |
Egy önálló feladat létrehozása | 315 |
Többszálú programok létrehozása | 324 |
Szinkronizáció | 338 |
Az eseményobjektumok használata | 348 |
Az API felfedezése: a vágólap, a szövegkurzor és a fogd-és-vidd file-ok | 351 |
A vágólap használata | 353 |
A vágólap alrendszer | 353 |
A fogd-és-vidd file-ok | 368 |
Függelék | 374 |
Az erőforrás-leíró nyelv rövid összefoglalása | 374 |
Néhány szó a OLE 2 rendszerről | 406 |
Tárgymutató | 411 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.