1.062.338

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Harvard Business Review on Leadership

Szerző
Boston
Kiadó: Harvard Business School Press
Kiadás helye: Boston
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 238 oldal
Sorozatcím: Ideas with Impact
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 978-0-87584-883-9
Megjegyzés: További kapcsolódó személyek a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Leadershiü
From experienced CEOs to newly minted managers who've just stepped into a supervisory role, leadership is a perennial concern for anyone who needs to motivate, guide, and inspire. This collection of eight of the Harvard Business Review's most influential articles on leadership brings together authors who challenge many long-held assumptions about the true sources of power and authority in today's businesses.
The Harvard Business Review Paperbacl< Series
The series is designed to bring today's managers and professionals the fundamental information they need to stay competitive in a fast-moving world. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, here are the leading minds and landmark ideas that have established the !Harvard Business Review as required reading for ambitious businesspeople in organizations around the globe.
fHBR
IdeaCast"
introducing the HBR IdeaCast™, a... Tovább

Fülszöveg


Leadershiü
From experienced CEOs to newly minted managers who've just stepped into a supervisory role, leadership is a perennial concern for anyone who needs to motivate, guide, and inspire. This collection of eight of the Harvard Business Review's most influential articles on leadership brings together authors who challenge many long-held assumptions about the true sources of power and authority in today's businesses.
The Harvard Business Review Paperbacl< Series
The series is designed to bring today's managers and professionals the fundamental information they need to stay competitive in a fast-moving world. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, here are the leading minds and landmark ideas that have established the !Harvard Business Review as required reading for ambitious businesspeople in organizations around the globe.
fHBR
IdeaCast"
introducing the HBR IdeaCast™, a free podcastfrom Harvard Business School Publishing featuring new ideas from the leading thinkers in management. To listen or subscribe, visit www.hbrideacast.org or search "HBR IdeaCast" in !Tunes. Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem