kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Z-Press Kiadó Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Miskolc |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 168 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 21 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-9493-31-7 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
Bevezetés | 5 |
Ugye, ismerős a dolog? | 5 |
Mi a kineziológia? | 6 |
Az agy | 9 |
Az agytörzs | 10 |
A kisagy | 11 |
A limbikus rendszer | 12 |
A cortex | 14 |
Az agyféltekék | 15 |
Információáramlás az agyban | 17 |
A flow-állapot | 22 |
Az agyról - ahogy még egy gyerek is megérti | 22 |
A tanulás - természetes folyamat | 27 |
A büntetés és jutalmazás szerepe | 29 |
A tanulási blokkok további okai | 33 |
A tanulás három dimenziója | 35 |
Miről ismerhetők fel a blokkok? | 35 |
A stressz hatása a mindennapokra és a tanulási képességekre | 39 |
Negatív stresszfaktorok | 40 |
Mi a teendő stresszhelyzetben? | 43 |
Stresszoldás érzelmi szinten | 43 |
Stresszoldás testi szinten | 50 |
Vizuális, auditív, kinesztetikai... Az ön gyermekéhez melyik tanulási stílus illik? | 51 |
A szemmozgás jelzései | 53 |
A plafonra van írva | 54 |
Vizuális, auditív, kinesztetikus (látni, hallani, érezni) | 55 |
Olfaktorikus és gusztatorikus | 57 |
Vázolni, vitázni vagy kísérletezni? | 59 |
Teszt a fekvő nyolcassal | 61 |
A mozgás öröme | 69 |
Könnyebb tanulás | 70 |
Tanuláskönnyítő gyakorlatok | 72 |
Ajtónyitogató | 72 |
Fekvő nyolcas | 73 |
Agyfélteke aktiváló | 75 |
Oxigéntankoló | 76 |
Érzékszervtorna | 77 |
Központosító | 78 |
Kis művész 1. | 79 |
Kis művész 2. | 80 |
Szépíró | 81 |
Váll- és nyaklazító | 82 |
Ébresztő | 83 |
Élénkítő | 84 |
Egyensúlyozó | 86 |
Hegyezd a füled! | 87 |
Energia-kiegyenlítő 1. | 88 |
Energia-kiegyenlítő 2. | 90 |
A gondolatok ereje - a szavak hatalma | 3 |
A gondolat ereje | 94 |
Legyenek pozitív elvárásaink | 95 |
Auditív és kinesztetikus képzelőerő | 96 |
Pozitív programozás | 97 |
A célmondatok használata | 100 |
Tanuláskönnyítő gyakorlatok | 101 |
Ha valami nem sikerül | 101 |
Táplálkozás | 103 |
Eldorádóban élünk - és mégis alultápláltak vagyunk?! | 103 |
Élelmiszer-összeférhetetlenség | 104 |
A fehér méreg: a cukor | 106 |
Édes cukor - keserű tapasztalatok | 107 |
Megtévesztő reklámok | 108 |
Az optimális táplálkozás | 108 |
Szénhidrátok | 109 |
Fehérjék | 110 |
Zsírok | 110 |
Vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek | 112 |
A víz | 114 |
Minden érzékszervünkkel főzzünk | 117 |
Az ételnek nem csak íze van | 117 |
Játék a konyhában | 119 |
A fű nem nő gyorsabban, ha húzzuk | 121 |
Mihez van a gyereknek tehetsége? | 123 |
Játék | 124 |
Játék a természetben | 126 |
Játék otthon | 127 |
Egyszerű memóriajátékok | 129 |
Tanácsok a hatékony bánásmódhoz | 133 |
Mit tehet egy szülő önmagáért? | 135 |
Iktassunk be néha egy kis lazítást | 135 |
Gyűjtsük a boldog pillanatokat, és merítsünk erőt belőlük | 136 |
Töltekezzünk fel energiával | 138 |
Stressz ki - életerő be | 140 |
Nevessünk | 141 |
A varázsige | 142 |
Mudrák szülők és gyerekek számára | 143 |
Bach-virágok | 147 |
Irodalomjegyzék | 151 |
Köszönetnyilvánítás | 153 |
A lektor utószava | 154 |
Hasznos címek | 155 |
Tartalom | 165 |