1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hatékony marketingkommunikáció

Kézikönyv marketing-szakembereknek

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 259 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7910-68-9
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Daniel L. Yadin a Chartered Institute of Marketing tagja, sikeres copywriter, népszerű előadó. Ez a harmadik könyve a marketingkommunikációról, amely hasznos tanácsokkal látja el azokat a szakembereket, akik a marketingkommunikáció eszközeinek tudatos felhasználását akarják elsajátítani. Mi mindenre legyen gondunk, ha újsághirdetés, rádió- vagy tévéreklám, szórólap, katalógus, sajtóanyag, reklámlevél (direct mail) megrendelése, elkészítése vagy elfogadása a feladatunk? Milyen kötelező elemei vannak egy sikeres reklám szövegének? Hogyan készíttessünk hatásos fotót vagy illusztrációt reklámunkhoz? Mit kell kérnünk már szakmák képviselőitől, ha azt akarjuk, hogy a tipográfia, a modern nyomdatechnika, a korszerű videofelvétel minket szolgáljon?
A szerző gazdag tapasztalatain alapuló példákon mutatja be az eszköztár működtetését, a marketingkampányok kreatív tervezésétől a hatásos reklámlevél megírásán keresztül a pozícionálásig. A fejezetek az aktuális feladat alapvető elemeit... Tovább

Fülszöveg

Daniel L. Yadin a Chartered Institute of Marketing tagja, sikeres copywriter, népszerű előadó. Ez a harmadik könyve a marketingkommunikációról, amely hasznos tanácsokkal látja el azokat a szakembereket, akik a marketingkommunikáció eszközeinek tudatos felhasználását akarják elsajátítani. Mi mindenre legyen gondunk, ha újsághirdetés, rádió- vagy tévéreklám, szórólap, katalógus, sajtóanyag, reklámlevél (direct mail) megrendelése, elkészítése vagy elfogadása a feladatunk? Milyen kötelező elemei vannak egy sikeres reklám szövegének? Hogyan készíttessünk hatásos fotót vagy illusztrációt reklámunkhoz? Mit kell kérnünk már szakmák képviselőitől, ha azt akarjuk, hogy a tipográfia, a modern nyomdatechnika, a korszerű videofelvétel minket szolgáljon?
A szerző gazdag tapasztalatain alapuló példákon mutatja be az eszköztár működtetését, a marketingkampányok kreatív tervezésétől a hatásos reklámlevél megírásán keresztül a pozícionálásig. A fejezetek az aktuális feladat alapvető elemeit tárgyaló irányelvek összefoglalásával kezdődnek, amelyet később emlékeztetőnek, ellenőrző listának is használhatunk. A könyvet mindenkinek ajánljuk, aki a marketingkommunikációt nagyobb piaci hatás elérésére és több termék eladására kívánja használni. Hasznos olvasmányként forgathatják szakkönyvünket azok a tapasztalt marketingszakemberek, akik erőfeszítéseikért cserébe hatékonyságot, befektetésükért cserébe értékesebb munkát szeretnének, és azok is, akik szaktudásukat magasabb szintre szeretnék fejleszteni. Vissza

Tartalom

Bevezetés
Kézikönyv gyakorlati marketingszakembereknek7
Gyakorlati tervezési módszerek11
Kreatív tervezési módszerek13
Kreatív feladatterv (briefing)19
Márkázás (branding) és pozicionálás24
A kreatív képességek fejlesztése35
A megfelelő szó a megfelelő helyen37
Eladást növelő reklámszöveg-írási technikák41
Eladásnövelő reklámfősorok írása52
Hatásos reklámszöveg írása58
Hatékony reklámlevél (direct mail) írása61
Tájékoztatók és szórólapok írása66
Hatásos sajtóközlemény készítése73
Fotók és illusztrációk készítése87
Hogyan olvassunk és javítsunk korrektúrát?94
Nyomdai és nyomtatási technikák102
Hatásos televíziós reklámok készítése116
Hatásos rádióreklámok készítése130
Sajtó- és nyomtatási designtechnikák134
A kreatív munka értékelése149
Információforrások159
Szakkifejezések161
Szakmai szervezetek257

Daniel L. Yadin

Daniel L. Yadin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Daniel L. Yadin könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Hatékony marketingkommunikáció
Állapot:
3.580 ,-Ft
18 pont kapható
Kosárba