kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 165 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 18 cm x 12 cm |
ISBN: | 963-222-197-4 |
Bevezető | 7 |
Gondolatok a fogalmakról és az elméleti alapokról | 15 |
Az alapfogalmakról | 17 |
Az oktatástervezés oktatásgazdaságtani elméleti alapjai | 24 |
Az oktatástervezés tervelméleti alapjai; a tervezés tartalma és fő feladatai | 31 |
Az ötvenes évek kísérletei | 39 |
A munkaerő-megközelítésen alapuló oktatástervezés | 41 |
Kísérlet a tervezési módszerek "tökéletesítésére" | 50 |
A szakmunkaerő-szükséglet tervezési módszertanának kritikája | 54 |
Az oktatáspolitika és az oktatástervezés hibái és fogyatékosságai | 58 |
A 60-as évek reformkkorszaka | 65 |
A szocioökonómiai megközelítésen alapuló oktatástervezés tervelémleti koncepciója | 67 |
A szakmunkaerő-szükséglet tervezőmunkájának szervezése | 76 |
Az oktatási reform és ellentmondásai | 82 |
A munkaerő-tervezés és az oktatási reform módosítása | 90 |
Az oktatástervezés dilemmái | 96 |
A munkaerő-prognózisok felülvizsgálata | 101 |
Átmeneti konszenzus az oktatáspolitika fő szereplői között | 104 |
Az új reformtörekvések és a tervezés kanyargós útjai a 70-es évektől napjainkig | 109 |
A szakképzés szocioökonómiai tervezésének új szakasza | 111 |
Tervezés és tervezésellenesség | 117 |
Kísérletek az iskolarendszer korszerűsítésére a 70-es években | 130 |
A 80-as évek újabb reformkísérletei | 141 |
Epilógus helyett | 155 |
Irodalom | 161 |