1.060.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Harvard Business Review on Managing Uncertainty

Szerző
Boston
Kiadó: Harvard Business School Press
Kiadás helye: Boston
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 218 oldal
Sorozatcím: Harvard Business Review Paperbacks
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 0-87584-908-3
Megjegyzés: További kapcsolódó személyek a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


In an increasingly uncertain world, managers look to the Harvard Business Review for expert guidance and new ideas for making strategic decisions under volatile conditions. This collection draws from the Review's best pieces on managing uncertainty, including the landmark "Competing for the Future" by Gary Hamel and C.K.Prahalad.
CONTENTS
^¦' strategy Under Uncertainty
(Hugh Courtney, jane Kirkland, and Patrick Viguerie) • Competing for the Future (Gary Hamel and C.K. Prahalad)
¦ Planning as Learning (Arie P. de Geus)
¦ The Right Game: Use Game Theory to Shape Strategy (Adam M. Brandenburger and Barry J. NalebufO
¦ Discovery-Driven Planning
(Rita Gunther McGrath and Ian C. MacMillan)
¦ Decision IVIaking: Going Forward in Reverse (Hillel J. Einhorn and Robin M. Hogarth)
¦ Disruptive Technologies: Catching the Wave (Joseph L. Bower and Clayton M. Christensen)
¦ Time Pacing: Competing in Markets That Won't Stand Still (Kathleen M. Eisenhardt and Shona L Brown)
The Harvard... Tovább

Fülszöveg


In an increasingly uncertain world, managers look to the Harvard Business Review for expert guidance and new ideas for making strategic decisions under volatile conditions. This collection draws from the Review's best pieces on managing uncertainty, including the landmark "Competing for the Future" by Gary Hamel and C.K.Prahalad.
CONTENTS
^¦' strategy Under Uncertainty
(Hugh Courtney, jane Kirkland, and Patrick Viguerie) • Competing for the Future (Gary Hamel and C.K. Prahalad)
¦ Planning as Learning (Arie P. de Geus)
¦ The Right Game: Use Game Theory to Shape Strategy (Adam M. Brandenburger and Barry J. NalebufO
¦ Discovery-Driven Planning
(Rita Gunther McGrath and Ian C. MacMillan)
¦ Decision IVIaking: Going Forward in Reverse (Hillel J. Einhorn and Robin M. Hogarth)
¦ Disruptive Technologies: Catching the Wave (Joseph L. Bower and Clayton M. Christensen)
¦ Time Pacing: Competing in Markets That Won't Stand Still (Kathleen M. Eisenhardt and Shona L Brown)
The Harvard Business Review Paperback Series
From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business. The Harvard Business Review Paperback Series delivers the fundamental information today s professionals need to stay competitive in a fast-moving world.
ISBN 0-87584-908-3
9 780875 849089
978087584908990000 Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Harvard Business Review on Managing Uncertainty Harvard Business Review on Managing Uncertainty
Állapot:
2.980 ,-Ft
15 pont kapható
Kosárba