1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2004. február

Korszerű menedzsment - Elmélet és megvalósítás/6. évfolyam, 1. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Nap mint nap rengetegszer hallhatjuk és olvashatjuk azt a szót, hogy globalizáció. Magyarázzák, vitatják, üdvözlik és elátkozzák. Vajon nincs már elege az olvasónak a globalizációs cikkáradatból?... Tovább

Előszó

Nap mint nap rengetegszer hallhatjuk és olvashatjuk azt a szót, hogy globalizáció. Magyarázzák, vitatják, üdvözlik és elátkozzák. Vajon nincs már elege az olvasónak a globalizációs cikkáradatból? Érdemes még egyáltalán globalizációs fókuszú lapszámot szerkeszteni? Szerintünk érdemes, ha találunk igazán tartalmas, elgondolkodtató írásokat erről a témától, amelyek nem csupán a divathullámot lovagolják meg, és nem is valamelyik világnézeti vagy érdekcsoport meggyőződését propagálják egyoldalúan. Ahogyan Veress József írja cikkében: "Az analízist végzők igen jelentős hányada eleve előítéletekkel kezd munkájába, és a magára vállalt értékekhez keres érveket, elhanyagolva ezzel az ellenkező hatással járó tényezők alapos mérlegelését." Úgy érezzük, a lapunkban most megjelenő írások nem az utóbbi kategóriába tartoznak. Vissza

Tartalom

Ami valóban működik 6
Nitin Nohria, William Joyce és Bruce Roberson
Figyeljünk a mellékszereplőkre! 18
Thomas J. DeLong és Vineeta Vijayaraghavan
A biztonságos számítógép-használat mítosza 26
Róbert D. Austin és Christopher A. R. Darby
A HBm fókuszában:
A globális gazdaság
Lokális virágzás a globális gazdaságban 35
Rosabeth Moss Kanter
A vállalati imperializmus vége 45
C. K. Prahalad és Kenneth Lieberthal
A gazdaságpolitika változó szerepe globalizáció idején 54
Veress József
Átlátja-e az elit mag szerepét? 62
Art Kleiner
Rejtett értékek feltárása egy középméretű gyártó cégnél 71
James E. Ashton, Frank X. Cook, jr. és Paul Schmitz
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem