A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
„Lássuk csak azt a híres új marketinget! Csináljunk mi is blogot, YouTube videókat, MySpace-es és iWiW-es profilt, hirdessünk a Google AdWords-szel... Mindegy, csak legyen modem és látványos."
SIETH GODIN HAB A TORTILLÁN
De álljunk csak meg! Ez így nem fog menni. Seth Godin szerint a fenti módszerek ideális esetben úgy egészítik ki a sikeres üzletet, ahogyan a tortát a finom hab. Ha az ínycsiklandó tortaszeleteket meggyel szórjuk meg, majd leöntjük csokimázzal és tejszínhabbal, senki nem tud neki ellenállni. De mi van, ha a mi üzletünk, cégünk nem torta? Ha nem illeszkedik zökkenőmentesen az új marketing a cégünk hagyományos tevékenységéhez? Ha a tortaszelet helyett egy fokhagymás tortillát öntünk nyakon a finom édes tejszínhabbal...? Brrr!
Nem meglepő, hogy a hagyományos marketing hanyatlásával néhány új taktika (a hab) egyre vonzóbbnak tűnik. Csakhogy ezek aligha működnek olyan megszokott termékek (tortilla) esetében, amelyek még jövedelmezőek ugyan, de már nem tematizálják a...
Tovább
Fülszöveg
„Lássuk csak azt a híres új marketinget! Csináljunk mi is blogot, YouTube videókat, MySpace-es és iWiW-es profilt, hirdessünk a Google AdWords-szel... Mindegy, csak legyen modem és látványos."
SIETH GODIN HAB A TORTILLÁN
De álljunk csak meg! Ez így nem fog menni. Seth Godin szerint a fenti módszerek ideális esetben úgy egészítik ki a sikeres üzletet, ahogyan a tortát a finom hab. Ha az ínycsiklandó tortaszeleteket meggyel szórjuk meg, majd leöntjük csokimázzal és tejszínhabbal, senki nem tud neki ellenállni. De mi van, ha a mi üzletünk, cégünk nem torta? Ha nem illeszkedik zökkenőmentesen az új marketing a cégünk hagyományos tevékenységéhez? Ha a tortaszelet helyett egy fokhagymás tortillát öntünk nyakon a finom édes tejszínhabbal...? Brrr!
Nem meglepő, hogy a hagyományos marketing hanyatlásával néhány új taktika (a hab) egyre vonzóbbnak tűnik. Csakhogy ezek aligha működnek olyan megszokott termékek (tortilla) esetében, amelyek még jövedelmezőek ugyan, de már nem tematizálják a közbeszédet: ilyen a Ford teherautó, a Barbie baba vagy a Cheerios müzli. Ha a Budweiser 40 millió dollárt költ arra, hogy saját online televíziót hozzon létre - no, ez aztán a hab a tortillán! Nem hoz többet a konyhára, és még a régi fogyasztóknak is belefájdul a fejük...
A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem.
Vissza
Tartalom
Beköszöntő 9
Habos torta? 11
Hab a tortillán 15
Térjünk a lényegre! 17
Elöljáróban 23
1. rész: Képzeljünk el egy tortillát - habbal! 25
2. rész: A 14 trend 79
1. trend
A gyártók és fogyasztók közötti közvetlen
kommunikáció és kereskedelem 81
2. trend
A fogyasztók és független szervezetek hangja egyre
messzebbre hallatszik 105
3. trend
Ahogy erősödik a zaj, úgy nő az igény
a tiszta hangra 123
4. trend
Az óriási kínálat miatt egyre lankad
a fogyasztók figyelme 135
5. trend
A hosszú farok 141
6. trend
A kiszervezés 155
7. trend
Google, a mindentudó 161
8. trend
Végtelen számú kommunikációs csatorna 167
9. trend
Közvetlen kommunikáció és kereskedelem
fogyasztó és fogyasztó között 177
10. trend
Hiányból bőség, bőségből hiány 183
11. trend
A nagy ötletek diadala 197
12. trend
Amikor a mennyiség átcsap minőségbe 205
13. trend
Mi vagyunk a gazdagok 211
14. trend
A kapuőrök hazamentek (vagy legalábbis újak jöttek) 217
3. rész: Minden összeáll 227
Esettanulmányok 247
Zárszó 285
Köszönetnyilvánítás 287
Név- és tárgymutató 291
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.