1.066.283

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

A befolyásolás formái a médiában

Szerző

Kiadó: Hungarovox Bt.
Kiadás éve:
Oldalszám: 136 oldal
Nyelv:
Méret: 166 mm x 236 mm
ISBN: 9789635340309

Tartalom

Káin óta tudjuk, hogy mi lakozik az emberben - és mire képes mai korunkban a rafinált és kevésbé rafinált technikák s információk szaporodásában, burjánzásában. Kiemelten fontos hát a kötet tematikája: a befolyásolás, a befolyásolhatóság veszélye és sokszínűsége, a sokszínűség szinte követhetetlen tobzódása, pozitív és negatív értelemben egyaránt.
Tizenegy szerző tizenkét írását tartalmazza a kötet. Tizenegy értelmiségi tudományos szemmel, alkotói nyitottsággal, empátiával rámutat valamire, aminek elkerülhetetlenül részesei vagyunk egy brutális valósággal egy brutális valóságban, s amely a mindennapok meghatározójává vált, lett, tették. Nyelvész, irodalmár, tanár, kommunikációs szakember, újságíró-rádiós vizsgálja a média meghatározó, alakító és szinte elkerülhetetlen szerepét, ahogy az alcím is rögzíti: a szándéktól a hatásig.
Hogy ne lehessünk tudatlanok az információk és közlések jól szervezett és persze spontán zuhatagában; hogy miképpen próbálnak minket befolyásolni, nevezzük nevén, akár manipulálni; a tényleges valóságból vagy helyette tudati, tudatalatti, később magatartásbeli valóságot teremteni: a könyv lényege talán leginkább ez. (Kaiser László)

Témakörök

Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A befolyásolás formái a médiában

Olvasatlan példány

Állapot: Új
2.000 Ft
1.900,-Ft
Kosárba
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.