1.056.091

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Győzz meg és uralkodj!

A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Kreatív Kontroll Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 132 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-615-8116-22-0
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond."
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás - és ez gyakran nem is tudatosul.
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül.
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?
i —
ÚJSZÁSZI BOGÁR LÁSZLÓ
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ -sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni.
Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a... Tovább

Fülszöveg


„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond."
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás - és ez gyakran nem is tudatosul.
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül.
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?
i —
ÚJSZÁSZI BOGÁR LÁSZLÓ
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ -sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni.
Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300-500 fős mintán tesztelt - és amelyek legalább 5-8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során.
A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrolinál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Újszászi Bogár László

Újszászi Bogár László műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Újszászi Bogár László könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem