kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Bevezetés | 4 |
Az informatika a múltban és napjainkban | 6 |
Az új ismeretanyag, új műveltségkör megjelenése a tantervekben | 7 |
Játsszunk együtt informatikát | 9 |
Beszélő képek | 10 |
Irányjátékok, robot játékok | 13 |
Informatikai játékeszközök | 17 |
Robot és padlóteknőc | 17 |
LEGO-konstrukciók | 19 |
Zene és mozgókép | 20 |
Egyéb információtechnikai eszközök | 22 |
Nyitott programok a kreatív gondolkodás fejlesztéséhez | 23 |
A LOGO-pedagógia | 23 |
Rajzoljunk a teknőccel | 24 |
LEGO-logo, téglalogo, gyufalogo | 26 |
Anyanyelv- és idegennyelvtanulás számítógéppel | 28 |
Az írott nyelv felfedezése kisgyermekkorban | 28 |
Montessori munkássága | 28 |
A beszélő írógép | 29 |
A televízió szerepe | 31 |
Ajánlások csoportszoba/osztályterem berendezéséhez | 31 |
Közvetett megközelítés: a betűvilág megjelenése | 31 |
Mindennapi tevékenységek | 32 |
Közvetlen megközelítés | 32 |
Számítógép az anyanyelv elsajátításában | 34 |
Szoftver gyermekeknek a "betűvetés mesterségéhez" | 35 |
A tanulás eredményessége | 37 |
Számítógép az idegen nyelvek tanulásában | 39 |
Amire oda kell figyelnünk | 41 |
Számítógép az iskola mindennapi munkájában | 42 |
Ajánlott irodalom | 46 |
Fontosabb címek | 49 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.